ÖRGÜ MODELLERİ RESİMLİ ANLATIM

Mavi ve beyaz renklerle örülen bir örgü modeli yakadan başlanarak örülmüş. Robadan örgü diye de adlandırılır. Benim için bu tarz örgüler biraz zor geliyor .Özellikle kol ve gövde kısmı ayrılan yerinde ben sorun yaşıyorum. Bu yelek modellerini eşimin annesi örüyor. Bende fırsat buldukça resimlerini çekiyorum. Bu örgülerde Nako Minnoş ip kullanıyor. Özellikle bebek örgülerinde hem yumuşak  oluyor hem de model güzel düşüyor. Şiş numarası 2.5 örgü daha düzgün oluyor.    
bebek örgü örnekleri


bebek örgü modelleri
Model yakadan başlanarak örülen bir örnek.Yeşil iki ayrı tonda yapılmış aynı yelek örneği resimlerini yayınlıyorum. Bu modeli  çok önceleri çekmişim nereden aldığımı hatırlayamadım.Örgü ayrı bir beceri çoğu bayan resme bakar bakmaz modeli anlamıştır. En alttaki resmi ters çevirerek bakarsanız örneği daha rahat çıkarabilirsiniz. 
örgü bebek yelek modelleri

el örgü örnekleri

bebek örgü modelleri

bebek çocuk örgüleri

Hiç yorum yok

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.