İĞNE OYASI HAVLU KENARI ÇEYİZLİK

İğne oyasından yapılmış bir havlu kenarı oyası. Simli ip ile yapılmış bu örnek havlu ile çok uyumlu. İğne oyası ile yapılan havlu kenarları çok gösterişli duruyor. Özellikle çeyiz için yapılıyorsa daha da önemli oluyor. Bu simli iple yapılan havlu kenarı yapılışı daha da zor fakat kullanış yönünden dayanıklı olmayabilir. Dediğim gibi çeyiz için gösterişli oluyor fakat diğer yandan dayanıklı olması da önemli. 
iğne oyası havlu kenarı

iğne oyası havlu kenarı

İğne oyasından seçme örnekler. Daha önce çekmiş olduğum iğne oyası örnekleri. Bu örnekleri kızımın okulunda karşılaştığım bir bayandan almıştım. Bayanlar iğne oyalarına bakıyorlardı benim de dikkatimi çekti. Çok uygun fiyata yapıyor yazma kendinden 15 tl bence çok ucuz. Rica ettim modelleri verdi bende resimlerini çektim. Modeli çıkarabileceğiniz şekilde çekmeye çalıştım. Çok kalın modeller yok ama genelde kibar çıtıpıtı örnekler.    
iğne oyası modelleri

iğne oyası örnekleri

iğne oya model

1 yorum
Olcay
Olcay

Ya bu iğne oyası müthiş bişey çok seviyorum ama çok emek istiyo gümüş renk çok ağır düşmüş

Reply

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.