BANYO LİF MODELİ

Bugün sizlere kolay bir lif modeli yayınlıyorum özellikle banyo için kullanışlı bir örnek. Lif e orta pembe kısımdan başlanıp kare yapılıyor daha sonra beyaz kareler teker teker örülüyor daha sonra köşe kısımlarda pembe beyaz olacak şekilde sıra ile örerek boşluklar dolduruluyor. Son olarak beyaz kısım lifin dört kenarını dolanarak kare şekilde lifimiz ortaya çıkıyor. Bu tür lif modellerini hediye amaçlıda örebilirsiniz.
hediyelik lif örnekleri

banyo lif modeli

İşte sizlere 2014 yılı lif örneklerinden iki renkli olarak örülen kare lif daha sonra kenar ortalarına üçgen şeklinde örgüler yapılarak model daha farklı bir hale getirilmiş. Karelerin içerisinde farklı renkte çiçekler yapılıp daha da süslü bir model. Kış aylarında özellikle örgü tercih ediliyor lif örgüleri de kısa ve zevkli işler. Bu amaçla bulabildiğim bütün lif örneklerini yayınlamayı düşünüyorum. Farklı örnekler paylaşmaya devam edeceğim. 
lif modelleri

İki katlı örülmüş çeyizlik bir lif modeli. İkinci resme baktığınızda modeli daha iyi anlayabilirsiniz. Üst kısımdaki  kat kalp şeklinde kesilerek örülüyor arka kısım düz. İki parçayı aynı anda kenarlardan örerek birleştiriyoruz aynı zamanda da lifin asıl görüntüsü ortaya çıkmış oluyor. Bu çeyiz sergisinde çekilmiş bir modeldir. Kendim örmediğim için sizlere kısaca anlatabiliyorum.  
lif modelleri

lif örnekleri

Çeyizlik lif modellerinde farklı bir örnek daha. Görüntü olarak minik bir elbiseyi andıran bu lifler özellikle Galatasaraylı bayanların dikkatini çekecektir. Tabi ki her taraftar kendi renklerinde örebilir ben Fenerbahçeli olarak sarı lacivert  renkleri tercih etmeme rağmen sarı kırmızı renklerde bir lif yayınlıyorum bu da bana hediye gelmiş olması. Yinede her renk güzeldir. Bu arada modele etek kısmından başlanmış yanlardan eksiltme yapılarak elbise şekli verilmiş.  
lif örnekleri

lif modelleri

lif örgüleri

Hiç yorum yok

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.