5 ADET PULLU HAVLU OYALARI

Şu ana kadar ördüğüm bazı en beğenilen pullu havlu kenarlarını toparladım ve sizler için tekrar yayınlıyorum. Bu havlu kenarlarının hepsi aynı sistemde örülmüş değişik modellerdir. Sizlerden gelen istek üzerine bu modelleri bir arada yayınlama gereği duydum. Alttaki modeli ben kendim uydurmuştum sistemi bilince farklı şekillerde örnek çıkartılabiliyor.
pullu havlu kenarı 
Renkli yazma pulu ve aynı renkte ip kullanarak ördüğüm bu model de ayrı bir gösterişi olmuştu

dantel pullu havlu kenarı
 Alttaki örnek yine yazma pulu ile değişik renkte ip kullanılarak örülen bir havlu kenarı

 İlk ördüğüm  pullu havlu kenarı örneği. Sizlere pullu havlu kenarı örerken dikkat etmeniz gereken bir püf nokta mutlaka ipiniz ince olmalı.

CD pul ile örülen bu örnek çok çabuk ilerliyor. Pullar büyük olduğu için kısa sürede örebilirsiniz.


1 yorum
Bahar
Bahar

Gerçekten engüzel pullu havlu kenarlarını biraraya getirmişiniz.Çokta güzel örmüşünüz.

Reply

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.