HAVLU KENARI HAVLU MODELLERİ 1

Daha önceden örmüş olduğum bir model arada unuttuğum modellerden biri daha önce yayınlamış olmam gerekirdi fakat bu gün dikkatimi çekti. Oldukça hoş ve gösterişli bir oya örneği. Halkalı havlu kenarlarında çok beğendiğim modellerden biri de bu oldu her renk örülebilir hepsinde de farklı ve şık olacağını düşünüyorum  




DANTEL HALKALI HAVLU KENARI ÖRNEKLERİ
Sizlere alışveriş sitesinde bulduğum bir modeli yayınlıyorum değişik hoş bir model yapılışı kolay aynı zamanda süslübir örnek.


SİMLİ HALKALI HAVLU KENARI
Küçük halka kullanılarak örülen hoş bir model  ben simli ip ile ördüm siz isterseniz farklı renklerlede deneyebilirsinizörülmesinde ufak püf noktalar var bunun dışında çok kolay bir örnek çabucakta bitiyor   
BU MODELİN YAPILIŞI

küçük halkalı havlu kenarı

 
DANTEL HAVLU KENARI
MERALSEVİM adlı kullanıcımızın gönderdiği çok güzel bir model yapılışı oldukça uğraş isteyen bir model kendisine teşekkür ediyorum

Hiç yorum yok

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.