MOR DANTEL HAVLU MODELİ

Sizlere bu danteli özellikle yayılamak istedim. Acaba hatırlayabildinizmi bu kışın en çok örülen şal modellerinden biri bunu çok aramıştım buluncada sizinle paylaşmak istedim. Aslında bu bir dantel örneğiydi bizim yaratıcı bayanlarımız bunu örgüde kıllanarak şal örmüşler bende bu şal modelinden yayınlamıştım. Fakat bu örneğin dantel kenarı olarak örüleneni yapamadım bu da bana hazır oldu. Ören arkadaşı bilemiyorum fakat ellerine sağlık bana yardımcı olmuş oldu.   
havlu kenarı örnekleri

Eski ara dantellerinden bir havlu kenarı daha örülen pembe çiçeklerle daha şirin hale gelmiş. Kenar kısımlarınıda yine pembe ip ile tığlayıp kurdela ile süsleyerek modeli bütünlemiş. Çiçek desenleri ile örülen havlu kenarı modeli daha çok damat havlusuna uygun görünüyor. Çünkü günlük kullanılmaya çok ağır bir oya.  
dantel havlu kenarı örnekleri

Hiç yorum yok

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.