DANTEL TEPSİ ÖRTÜSÜ

Dantel ve iğne oyası bir arada uygulanarak yapılan tepsi örtüsü modeli. Yeni farklı dantel örneği arayanlar için bulduğum bir örnek kare şeklinde de yapabilirsiniz bu sizin tercihinize kalmış. 
dantel modelleri

Verev şekilde örülen dantel örnekleri
Dantel tepsi örtüsü örneği motiflerin birleştirilmesi ile oluşan bir örnek.Yuvarlak motifler 1,2,3,2,1 şekilde arttırılıp eksiltme yapılarak ortaya çıkıyor. 
dantel modelleri

dantel modelleri

dantel modelleri
Handan hanımdan alınan dantel tepsi örtüsü modelleri daha öncede küçük tepsi dantel örneğini yayınlamıştım. Bu modelleri kızının çeyizi için örmüş hepside çok güzel  farklı şekillerde süslenerek yapılan tepsi örtüleri benim havlu kenarından sonra favorilerim arasında ikinci sırayı alıyor. Alttaki modelin boncuklu şekilde olanını da ben ördüm daha sonra onuda yayınlarım şimdilik bunlar olsun   
TEPSİ DANTELİ ÖRNEKLERİ


TEPSİ DANTEL ÖRNEKLERİ

DANTEL MODELLERİ



KÜÇÜK ÇAY TEPSİ DANTELİ
İki kişilik küçük tepsi için örülen bir model etrafı örümcek örgüsü ile dolanıp kurdela ve boncukla süslenmiş HANDAN hanımdan aldığım bir örnek. Dantel örtüler tepsi içinde çok şık oluyor özellikle gümüş ve DALGIÇ tepsilerin çizilmesini de önlüyor hem kullnım hemde şıklık bir arada düşünülerek örümesi gerekiyor ben mutlaka tepsilerimin içinde dantel kullanıyorum sizlerede tavsiye ederim 
DANTEL MODELİ
Sizlerden gelen dantel model ve örneklerini yayınlamaya devam ediyorum  keşke gönderen adını da yazsaydı çok iyi olacaktı gerçekten güzel bir dantel tepsi örtüsü  danteli yapanın ellerine sağlık
dantel tepsi örtüsü

Hiç yorum yok

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.