İĞNE OYASI ÖRTÜ ÖRNEĞİ

İğne oyası ve mekik işinin bir arada yapıldığı bir model. Bu resmi çekeli çok oldu fakat bir türlü sıra gelmedi. Mekik yapıldıktan sonra iğne oyası etrafına yapılıyor. Bu örtüleri Ürgüp te çekmiştim turistlere satmak için koymuşlar fakat onların çok ilgisini çekmiyor. Yine biz Türk bayanlarının ilgisini çektiğine eminim. Ben bu işi çok sevmiştim mekik bilmediğim için tabiki modeli yapamadım.
iğne oyası örnekleri

iğne oyası örnekleri

İğne oyası mutfak takımları, iğne oyası modelleri, değişik iğne oyaları
Sizlere  çok farklı bir mutfak takımı yayınlıyorum .Bu örneği bir alışveriş sitesinde gördüm çok beğendim bu örneğin değişik şekillerde yapılan havlu kenarı ya da yazma oyalarını görmüştüm. Bu örnek çok güzel olmuş fakat çok emek istiyor. Yapmasını bilen için belki de kolaydır fakat çiçekler zor görünüyor.   
iğne oyası örnekleri

iğne oyası mutfak takımı


Hiç yorum yok

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.