TERÖRE LANET KAMPANYASI

Tüm Şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyor terörü lanetliyoruz. Buradan herkese çağrı yapıyorum Tüm DTP milletvekilleri açıkça desinlerki "PKK TERÖR ÖRGÜTÜR"
Tüm site sahipleri tüm blog sahipleri sitelerinde bu kampanyaya destek verirlerse ve mail yoluyla bu kampanyalar desteklenirse büyük kitlelere ulaşabiliriz diye düşünüyorum. Bizlerin bu konuda tv deki görüntülere yanmaktan vah tüh demekten daha fazlasını yapabileceğimizi biliyorum. Haydi herkesi teröre lanet kampanyasına davet ediyorum
27 yorum
Adsız
Adsız

destek veriyorum ve siteme ekledim bravo

Reply
Adsız
Adsız

Eğer bu ülkenin milletvekilleri iseler kesinlikle pkk yı lanetlemelidirler. Bende ekledim kampanyaya destek veriyorum

Reply
Adsız
Adsız

Tebrikler sonuna kadar destekliyorum

Reply
Adsız
Adsız

pkk bir terör örgütüdür. Bunu söyleyemeyenler bu ülkenin milletvekili olamaz

tam destek

Reply
Adsız
Adsız

cennet vatanı bölmek isteyen en küçük imasını eden millet vekilide olsa sanattçida olsa pkk'LIDIR der ve hesabını türk halkı hep berabar sorarız bu vatan uğruna nice genç fidanlar şehit verilmiştirdiyor ve kampanyaya destek veriyorum

Reply
Adsız
Adsız

benim çocukluğumdan buyana terör örgutu hep var ve ne imana geldiler nede bitmek bilmedi.ne amaçla bolmek istiyorlar.bilmiyorlarmi bu ulke kolay kazanilmadi.vatanin bir kariş toprağin zehresini alamazlar.onlari dilerim yuce allahtan taş etsin ve bir daha askere el kakmasin .tebrikler sonuna kadar destekliyorum.millet vekili olamazlar.

Reply
Adsız
Adsız

pkk bir terör örgütüdür zaten. dtp li millet vekilleri de onları siyasi olarak destekliyor. ne yazık ki onları meclise soktuk. bu kadar insanlık dışı bir olayı kınıyoruz. hepimizin başı sağolsun acımız anlatılamayacak kadar büyük.

Reply
Adsız
Adsız

EZAN DİNMEZ BAYRAK İNMEZ VATAN BÖLÜNMEZ HEPİMİZ TÜRKÜZ ACİMİZ BÜYÜK .LANET OLSUN PKKYA VE YANDŞLARİNA

Reply
Adsız
Adsız

nedir bu ya yeter artık neden hala dur denmiyor bunlara yazık değil mi gencecik evlatlara yazık değil mi sönen ocaklara?? biz yıllardır neden bunun cevabını veremiyoruz??

Reply
Adsız
Adsız

Ben 10 yaşındayım bugün çok üzüldük bütün şehitler cennettedir.
Lütfen pkk nın kökünü kazısınlar kimse artık üzülmesin!..

Reply
Adsız
Adsız

bakan ve vekillerin evlatlari askerlik yapmadigi ve onlarin cani yanmadigi icin pkk devam etmekte. ben hepsine lanet ediyorum, sevgili mehmetcigimiz bizler hep sizinleyiz ve sonunda bu vatani aklayacagiz terörden...

Reply
Adsız
Adsız

Asker eşiyim.terörü lanetliyorum.canımız yanıyor şehitlerimize rahmet diliyorum başka mehmetler ölmesin.....hepimiz mehmetiz

Reply
Adsız
Adsız

öcelikle tüm şehitlerimize allahtan rahmet aillerine baş saglı diliyorum ve lanet olasıca terörün daha başka şehitler almadan sonun gelmesini yarbimden dilioyorum BU KAMPANYAYI HAZIRLAYANA TŞK

Reply
Adsız
Adsız

BENDE DESTEKLIYORUM SİLOPİ ŞIRNAKTA AMA BİLYORM KIMSE BANA GÖVENMIYUR DESEK MEHMETCIK ICIN ACIYURUZ ELBET ACIYACAYIZ BAYRAĞIM GIBI KIRMIZI KANLARI DÖKTÜLER KIMSE SAHIB DEYILŞU ANDA GELI SAHAIP ÇIKALIM KARDEŞLERIMIZE AMA ŞIRNAKLIYIZ KIMZ BIZE GÜVENMIYOR BIZDIYELIM KIMSE INANMASIN LAR BEN ŞAHSEN SİLOPİ ŞIRNAKLIYIM BENI TURK OLDUĞUNU BILEN TEK ASKERDEKI KUMTANLARIM DIR UNLAR BILIR NAKADAR DÜŞKÜNÜM BİZDE TÜRKÜZ BAKMAYIMN ŞIRNAKLIĞIMIZA ARKADAŞLAR LÜTFEN ŞEHITLERIMIZIN KANI YERD BIRAKMAYALIM HADE ENCLIK BU VATANI GENE TURK ORDUSUYLA BERABER TURK GENCLERIN ELLERINDE BENDE BMEMLEKETIM DE BIR BİRO ACMAK ISTIYURUM TURKLERE DESTEK VEMEK ISTEYEN MILET ICIN KAMPANYA ACMAK ISTIYORUM NASIL ISININI ALACAM BILEMIYURUM B.Z TÜRKÜZ TÜRK DOĞMUŞUZ ARKADAŞ TÜRK OLARAKDA ÖLÜRÜZ BİZİ DEYİŞTIREMEZLER BANA YARDIMCI OLACAK ARKADAŞIM NUMARAYA CAĞRI ATSIN MSJ ATSIN HEPIMIZ TÜRK TOPRAKLAR ICIN VARIZ UNUTMAYALIM.....

Reply
Adsız
Adsız

allah kahretsın bu pıslık ınsanları pkk hergun bır can alıyor fakat bız turk mılletı onların canını alamıyoruz haberlerde şu kadar pkk öldü denılıyor fakat pisliklerın leslerını goremıyoruz bazı vatandaslarımız ınanmıyor oldurulduklerını allahtan dılerım bır anda hepsının canını alsın bıze bırakmısın o pıslıklerın canını almaya bu sıteyı kuranı tebrık edıyorum sonuna kadar desteklıyorum doguda gorev yapıyorum

Reply
Adsız
Adsız

bende desteklıyorum hain serefsız pkkyı lanetliyorum biz turk halkını kımse bolemez kımse parcalayamaz sehıtler olmez icimiz gıren dusman kahrolsun hepimiz mehmetcıız tum sehıt ailelerine bassaglii diliyorum

Reply
Adsız
Adsız

bizim mehmetçiğimize silah doğrultanlara kardeşim diyen,bu ülkenin şehit ailelerinin verdiği vergiyi maaş olarak alan insanları mecliste görmek istemiyorum.kampanyanıza sonuna kadar destek veriyorum

Reply
Adsız
Adsız

pkk teröründen o kadar nefret ediyorum ki rabbim hepsini o ana babaların gözyaşları kadar kendi içlerinde yaksın kül etsin hadi herşeyi bırakın insan bunu insana yapamaz bu yaptıkları yanlarına kalmaz hesabını soracağız bayan olmamam rağmen elimde bir silah olsa bende giderim tek başına rabbimdan başka kimseden korkum yok aponun piçleri yıldıramaz bizleri

Reply
Adsız
Adsız

Allah onların öyle belasını versinki inim inim inlesin soysuz pkklılar.bizim mehmetçklerimiz oldukça bizim sırtımız yere gelmez. o kadar göz yaşı yanlarına kalmaz rabbim bize onlardan temizlendiğimiz günüde göstericek inşallah.

Reply
Adsız
Adsız

Tek bir sözümüz var.ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ.

Reply
Adsız
Adsız

Bir anne ve bir öğretmen olarak terörist fikirli tüm insan geçinenleri kınıyorum.Bilsinler ki inatla daha nice mehmetler yetiştiriyorum.Tüm şehit ailelerine ve YÜCE TÜRK MİLLETİ' ne baş sağlığı diliyorum.

Reply
Adsız
Adsız

sonuna kadar MEHMETÇİĞİN yanındayız.vatan sağolsun .

Reply
Adsız
Adsız

ben ıstıyorum kı bu vatan sahıplerı sızlere soyluyorum bheeyyy turk analarııı turk babaları devlete sart kosunn sızın evlatlarınız askere gıderse bende gonderırım deyınn noluuurr sunların eteklerını bır tutusturun goreyım sızıı turkıyemle turk ınsanıyla gurur duyuyorum yok bızım gıbı bu dunyada boyle asıl bır ırk saygılarımla

Reply
Adsız
Adsız

bütün arkadaşlara yürekten katılıyorum ve destekliyorum.keşke sadece yorum yazmakla olsaydı inanın milyarlarca sıkılmadan yazardım malesef bitiyoruz.ALLAH yardımcımız olsun beyinsel özürlü vatan hainlerini dilediği gibi yapsın

Reply
Adsız
Adsız

KAHROLSUN PKK LANET OLSUN PKK VE YANDAŞLARINA ÖLÜM İSTİYORUZ.BENDE EKLEDİM SİTEME

Reply
Adsız
Adsız

ERMENI TERÖRÜNÜ LANETLİYORUZ PKK TERÖRÜNE DUR DİYORUZ AZERBAYCANDAN TÜRK KARDEŞLERİNE DESTEK VERİYORUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

Reply
Adsız
Adsız

turkıye bır butundur kımse bölemezz.mehmetcıklerımızın sayesınde rahat uyuyoruz.allaha emanet olun

Reply

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.