HAVLU KENARI ÖRNEKLERİ

YENİ HALKALI HAVLU KENARI MODELLERİ
Sizlere üç farklı halkalı boncuklu havlu kenarı modeli hepside  simli ip ile halka üzerine örülen boncuklarla süslenen modeller. Çeyizlerde en gösterişli duran parçalar havlu kenarlarıdır özellikle de simli ip ile örülenler. Ben de bu amaçla bu örnekleri özellikle beraber yayınlıyorum. İlk iki model benzer örnekler fakat ikisi de ayrı hoş görünüyor. Modellerin yakından çektim. Resimlere bakarak çıkarmanız mümkün kolay gelsin hanımlar.






Kırmızı ve beyaz renkleri kullanılarak örüldüğü  halkalı havlu kenarları. Çiçek görünümünde güzel bir örnek. Kurdela ile süsülemeleri yapılmıştır.  
halkalı havlu kenarı modelleri

havlu kenarı modelleri
Halkalı oya örnekleri modelleri paylaşmaya devam ediyorum. Bu örnekte de kalpli halkalar ve küçük yuvarlak halka kullanılarak örülen değişik bir örnek. Alt kısmına örümcek yapılmış. Birçok oya örneği yaptım fakat bu modelin alt kısmında örülen örümcekli kısmı öremedim.Çok denedim fakat düzgün olmadı. Bu yüzden alt kısmına farklı desende model koymayı düşündüm sizlerde öremiyorsanız farklı şeyler de deneyebilirsiniz.   
oya modelleri

halkalı oya modelleri

oya yazma modelleri

1 yorum
Adsız
Adsız

Sayenizde halkalı havlu kenarlarını yapabiliyorum. Anlatımlı olarak modelleri yayınlamanız çok hoş.

Reply

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.