DANTEL ÖRTÜ ÖRNEKLERİ

Şömen Tablası
Salon takımı olarak örülen bir model  masa üzerine baklava dilimi şekilnde 1 motifle başlanıp arttırıp daha sonra eksiltilerek tamamlanmış vitrin örtüleri düz kare olacak şekilde örülmüş. Bir akrabanın kızına ördüğü çeyizden bir örnek daha önce mutfak takımını yayınlamıştım şimdide salon takımını yayınlıyorum. Şimdinin modası boncuklu pullu farklı renklerde çıkan hazır salon takımlarının yanında şansı giderek azalıyor bu tarz örtülerin ama danteli sevenler için hiç bir şey değişmiyor. Beyazın şıklığı ve aynı zamanda sadeliği odamızda daha ferah bir görüntü sağlıyor. Herkesin farklı zevkleri var ben dantel sevenler için farklı modelleri yayınlamaya devam ediyorum.Alt resme bakarak örneği çıkarabilirsiniz      

dantel örnekleri

dantel modelleri


KALIN KENAR DANTEL
Sizlere çok kalın bir örnek. Eski takımlardan bir tane günümüzde tekrar moda hale gelen bu danteller çarşaf kenarı dışında pike ya da perde olark da kullanılıyor .Handan arkadaşımın çeyizinden bir modeldi uzun süredir farkettimki farklı modeller yayınlamıyorum bu yüzden bu dantel kenarını yayınladım. Çok ağır bir model sürekli takip etmek gerekiyor ben böyle bir modeli örmeyi göze alamam ama ören çok da güzel örebiliyor bu da kanıtı.     


DANTEL VİTRİN  ÖRTÜSÜ MODELİ
Alt kısımda yayınladığım salon takımının vitrin örtüsü  yuvarlak olarak örülmüş ortada bir motif etrafında altı tane olacak şekilde  ayarlanmış 
Hiç yorum yok

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.