Yeni Örgü Modelleri Üçgen Şal

Üçgen şekilde ördüğüm şal modeli gerçi ördüm ama elimde sadece model olarak aldığım aşağıdaki parça kaldı.Hediye verme gibi bir alışkanlığım olduğu için neyse ben size bu şal hakkında bilgi vereyim bir kere çok ip istiyor. Ortalama 4 yumak kullandım ben dolgulu olduğu için birazda büyük örmüşüm ama yinede en az 3,5 yumak ip ister. Kalın tığlardan  kullanmanız gerekiyor ben 4 numara tığ kullandım. İp Alize yün ip.Şimdi resimlerin üst kısımlarında yapılışını açıklayarak daha çok yardımcı olabilirim.    
 Alt kattaki resme göre 10 zincir çekip tutturun. 3 zincir çekip 2 trabzan 3 zincir tekrar 3 trabzan 3 zincir tekrar 3 trabzan ve son kez 3 zincir 3 trabzan
 Dönüyoruz 3 zincir daha sonra alta ilk sırada yaptığımız üç zincirli kısma üç trabzan üç zincir tekrar üç trabzan sonra iki zincir dört trabzan
Şimdi modeli koymaya geldi  tığa ipi dolayıp yaptığımız dört trabzandan ilkinin altına gelecek şekilde batıyoruz ve çekiyoruz aynı şekilde 4 defa tekrarlayıp hepsini tek seferde topluyoruz  (lif örerken yaptığımız örgü şekli )
Kenar kısımlarda 3 trabzan 3 zincir  3 trabzan yapılacak orta kısımlarda zincir sayımız 2 olacak
Üçüncü sıraya geçtik kenar kısmını yaptıktan sonra alta bakarak 4 trabzan yapıyor ve yine ilk yapılan trabzanın altına gelecek şekilde batarak dört sefer doldurup hepsini birden toplayalım. İki zincir çekip bir sonraki boşluğa dört trabzan ve dolgu yapılıyor. Sadece zincirli kısımlarda örgü yapılacak



Her seferde aralarda bir artarak üçgen büyüyor.

Hiç yorum yok

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.