Örgü Bebek Yeleği

Bebek yeleği olarak farklı bir örnek. Yelek kullanım açısından oldukça güzel düşünülmüş. Aynı sayıda ilmekle başlanıyor. Örneğe yakadan başlanıyor ve tek parçada örülüyor. Dikiş yapılmadan tamamlanan bir yelek. Örgü içindeki modeli üç ilmek kesip diğer sırada iki artırılarak yapılıyor. Örgü bilen bayanlar ve bebek hazırlığı bekleyen anneler için güzel bir örnek.  
bebek örgü modelleri 

örgü bebek yelek

bebek örgüleri

bebek örgüleri


Üç renk kullanılarak örülen bu örgüyü kız ve erkek bebekleriniz için örebilirsiniz. Özellikle modeldeki renkler erkek bebeklerine daha uygun görünüyor. Düz örgü örülüp renklerle örgü yelek ortaya çıkarılmış. Beşik için örülmüş (anneane) tarafından örülmüş. Bunun gibi birçok örnek çektim. Çok fazla tarif gerektiren bir örgü değil boyutunu ve renkleri kendiniz ayarlayabilirsiniz. Ben modeldeki renkleri çok beğendim.  
bebek örgü modelleri

Modelli bebek yelek örneği yayınlıyorum. Ramazan dolayısıyla bayanların örgüyle pek arası yoktur bende aynı şekildeyim ama alışkanlık bir şeyler paylaşmak istedim. Genelde örgü çok kullanılmıyor gibi olsa da bebeklerimize iş değişiyor özellikle onlar için örgü mutlaka kullanıyor ve örüyoruz. Bende zamanında çektiğim bebek örgülerinden birini paylaşmak istedim. Bizim Kayserimizin adetlerinden bir de beşik hazırlamak olunca örgüde biraz abartılı olacak kadar örülür buda böyle bir beşik de çektiğim model kendim örmediğim için tarifini yazamıyorum fakat yelek sırayla bir arttırıp bir ilmek örüp tekrar artma yapılarak devam edilir ve sonraki sırada bu şekilde üçer ilmek kesilerek örülür daha sonraki sırada tekrar arttırma ve kesme olarak sıra devam eder. Bu örneğin benzer olarak süveterini de örebilirsiniz.
bebek yelek örnekleri
  
bebek yelek modelleri
Kız çocuk bebek örgü modelleri, örgü yelek örnekleri, yakadan başlama örgü yelekler.
Yakadan başlanarak örülmüş roba kısmında haroşa örgü ile başlanıp modele geçilmiş. Ön kısımlarda iki arkada tek pile olacak şekilde düz örgü örüp her  sırada arttırarak bu görüntü sağlanıyor. 
bebek yelek örgüleri
Modelin arkadan görünüş hali pileli görüntü çok güzel olmuş.

bebek yelek örnekleri
                                        Nakış kısmını istediğiniz şekilde süsleyebilirsiniz.
 


Hiç yorum yok

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.