KÖFTE MAKİNASINDA İÇLİ KÖFTE

BUGÜN DE DANTEL YERİNE BİR YEMEK TARİFİ PAYLAŞMAK İSTEDİM. 
Köfte makinesinde içli köfte  nasıl yapılır. Kolay içli köfte tarifi.
Sizlerle uzun zamandır paylaşmak istediğim bir tarifi paylaşmak istiyorum. Misafirlerime  sürekli yaptığım ve çok sevilen bu köftenin tarifini sizlere sunuyorum.
Köfte malzemeleri:
1.5 su bardağı ince bulgur
1 su bardağı un
1 çay bardağı irmik
1 yumurta
Biber salçası,tuz
İnce bulguru sıcak su ile ıslatıp hemen diğer malzemeleri de katıp yoğuruyoruz.
Bundan sonra bize gerekli olan elektrikli ya da  eski kıyma makinelerinden. Ben eski kıyma makinesi ile yapıyorum bu makineye   uygun içli köfte aparatı takıp (bıçakçılarda bulabilirsiniz)  boru şeklinde çıkan köftenin bir tarafından malzemeyi koyup iki tarafı da yapıştırıp şekli veriyoruz. İçini istediğiniz gibi ayarlayın.Bundan sonra ister haşlayın ister direk kızartın.
içli köfte

içli köfte tarifi

1 yorum
Derya
Derya

Hadi yaa bu içli köfte bu kadar kolaymıydı. 10 parmağınızda 10 marifet hem dantel hem örgü hem yemek süper. diğer hünerlerinizide bekliyoruz

Reply

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.