DANTEL HAVLU KENARINDA YENİLER

Bu havlu kenarını da yine aynı alışveriş sitesinde görmüştüm bu modeli bir yerden hatırlıyorum diyorsanız evet bu modelin biraz değişiğini geçen yıllarda çokça örmüştük bu da o modelden yola çıkılıp yapılmış olsa gerek. Benim bu şekli daha da hoşuma gitti. Aklıma farklı fikirlerde geldi daha farklı motiflerle de yapabiliriz ortaya değişik örnekler çıkarabiliriz.  
havlu kenarı örnekleri

Sizlere çok güzel havlu kenarları buldum. Uzun süredir değişik modeller arıyordum artık değişik model bulmak zorlaşmaya başladı. Bu örnekleri daha önce görmüş olabilirsiniz fakat havlu kenarı süslemesiyle çok başka görünüyor.İşte sizlere çok değişik modeller. Bu modellere bakarak farklı modellerde üretebilirsiniz. Sonuçta hepsi emek isteyen havlu kenarları.
havlu kenarı modelleri

Son olarak bugün sizlere farklı bir havlu kenarı yayınlıyorum bu modeli ben yapmadım ama çok beğendiğim için sizlere yayınlıyorum bu örnekte o kadar çok iş var ki  uygun bir kasnak da önce alt kare kısımlar sarılıp tutkal ile yapıştırılıyor. Tığ ile örülen aynı zamanda oya örneği olarak kullanılan model örülüyor hem gösterişli  hemde farklı bir örnek.
havlu kenarı örnekleri

Çeyizlik dantel havlu kenarı modelleri. Bu örneğin daha önce daha kalın şekilde yapılanı yayınlamıştım bu biraz daha basit ve kolay olanı.Siz kendiniz seçimi nizi yaparsınız.Simli ip ile örülen motifler uğaştırabilir bazı bayanlarda kullanışlı olmadığını düşündüğünden farklı renklerde dantel ipi kullanabilirsiniz.Bende aynı fikirdeyim ama simli ip ile yapılan dantel havlularda çeyizde daha bir gösterişli ve şık duruyor.Motifli simli ip ile örülen dantel havlu kenarı modelleri. 

dantel modelleri

dantel havlu kenarı modelleri

Hiç yorum yok

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.