DANTEL ÖRTÜ ÖRNEKLERİ

Verev şekilde örülen dantel örnekleri
Dantel tepsi örtüsü örneği motiflerin birleştirilmesi ile oluşan bir örnek.Yuvarlak motifler 1,2,3,2,1 şekilde arttırılıp eksiltme yapılarak ortaya çıkıyor. 
dantel modelleri

dantel modelleri

dantel modelleri
HALKALARLA DİKDÖRTGEN  DANTEL YAPTIM
Halkalı dantel örneğinden bende ördüm bu alttaki resimleri daha önceden bulmuştum sonunda bende yaptım. Çok değişik bir örnek gerçekten gösterişli. Sizde bu tarz değişik dantel örtü modelleri arıyorsanız işte bu tam size göre.  Vitrin örtüsü , sehba örtüsü, masa örtüsü yapabilirsiniz. 
halkalı dantel örnekleri

dantel modelleri


halkalı dantel modelleri

halkal  vitrin dantel modelleri

Farklı bir dantel örneği halka kullanılarak örülmüş ve daha sonra araları ip ve iğne kulllanılarak kare gözenekler sağlanmış gösterişli ve süslü bir dantel örneği.Halkalarla örülmesi sebebiyle daha düzgün duracaktır.Ben bu modeli ütülenmemiş şekilde çekmiştim bir arkadaştan bu sebeple biraz düzgün durmuyor.  
halakalı dantel modelleri

halkalı havlu kenarı örnekleri
KAVANOZ DANTELİ
Mutfakta kavanozlarınız için çok hoş dantel aksesuar. Sizde değişik türde mutfak takımlarınıza dantel oya uygulayabilirsiniz.Kumaş üzerine sarılan dantel modellerinin her türlüsünü yapabilirsiniz. 

Hiç yorum yok

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.