İĞNE OYASI PAPATYA HAVLU KENARI ÖRNEKLERİ

Daha önce bu örneğin tığ ile örülenini yayınlamıştım bu da çiçek ve yaprak kısmı iğne oyası olarak yapılmış hali. Diğer kısımları yine tığ ile örülüyor. Ben tığ ile örmüştüm görümcem de iğne oyasını denedi resmide ondan çektim biraz aceleye geldi iplerini yakmamıştı.
iğne oyası havlu modelleri

iğne oyası havlu kenarı örnekleri

iğne oyası havlu kenarı örnekleri

iğne oyası havlu kenarı modelleri
İğne oyası olarak yapılmış dört ayrı örnek.Karanfil modeli, güneş modeli ,badem modeli bir çok isimlerde yapılan çok güzel elişi emek isteyen örnekler.Hala çok iyi değilim iğne oyasında çok zamanım olmadı geliştirmeye en son kararım kursa gitmek oldu.En azından düzenli olarak yapılırsa elimin  daha iyi olacağını düşünüyorum.   
iğne oyası havlu kenarı modelleri

Saliha Hanım dan iğne oyası havlu kenarı çok hoşuma gitti.Bu ve buna benzeyen müthiş modeller var bende sizler için yayınlıyorum. 
Çeyizlik iğne oyası havlu kenarı modelleri simli ip ve beyaz ip kullanılarak yapılmış iğne oyası örnekleri.
iğne oyası havlu kenarı örnekleri

iğne oyası havlu kenarı modelleri

Hiç yorum yok

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.