NAZAR BONCUĞU HAVLU KENARI DANTELİ

Nazar boncuğu modelli bir çok model gördüm bu da onlardan biri sadece daha kolay dönerek örülen sadece renklerinden dolayı nazar boncuğu görüntüsüne ulaştığımız yuvarlak motifleri beyaz örülen havlu kenarının üstüne dikiyoruz ortaya bu güzel görüntü çıkıyor. Bu modeli bir tuhafiyede çekmiştim. Gittiğim her yere fotoğraf makinemi de götürüyorum ve model gördüğüm zaman da çekiyorum bu da onlardan biri sizler için çektim havlusuyla beraber 20 tl ye satıyorlar.
HAVLU KENARI ÖRNEKLERİ

DANTEL HAVLU KENARI MODELLERİ

GÜLLÜ MODEL
Necla Hanımdan gelen bir model gül desenlerinin üzerinden kırmızı renkte iple gidilerek güller ortaya çıkarılmış. Havlu ile uyumu çok güzel. Kendisine teşekkür ediyorum bu havluları sipariş üzerine örüp satıyor havlusu ile beraber 20 tl. Kendisine iyi satışlar bol kazançlar .   


MELESERT adlı kullanıcıdan gelen bir model çok süslü bir örnek daha. Bu tür modellerin artık her çeyizde bulunması adet olmuş.Bu yüzden sizde bir an önce bir tane örmelisiniz İşte sizlere güzel bir model.Bu modeli gönderen arkadaşa paylaşımı için teşekkürler   
dantel havlu kenarı
HAVLU KENARI
İlgisiz adlı kullanıcımızın gönderdiği havlu kenarı danteli örneği paylaşımı için teşekkürler 10 parmağında on marifet
dantel havlu kenarı
Hiç yorum yok

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.