KÜÇÜK HALKALI SİMLİ HAVLU KENARI YAPILIŞI


HALKALI HAVLU KENARI YAPILIŞI
Küçük halka kullanıyoruz dörder zincir çekilip batıyoruz üç tana doldurunca üç zincir çekip diğer halkaya geçiliyor
HAVLU KENARININ TAMAMLANMIŞ HALİ
 İç kısmını tamamlayınca uç kısmına tutturup dış kısmı yapılıyor
halkalı havlu kenarı modellerihalkalı havlu modelleri
 Yine aynı şekilde içi tamamlayıp resme bakarak batılacak yeri görebilirsiniz daha sonra dönüp yine dış kısmını yapıyoruz bu şekilde on tane olacak


 On taneyi tamamlayınca kalan kısımlarıda dolduruyoruz
 İçine yine küçük halka kullıyoruz 7 zincir iç kısmına bat 10 tane doldur

7 yorum
Adsız
Adsız

ilk defa halkalarla örüyorum ve sizin modelinizden basladım çok kolay inşallah üstünü de güzel yapabilirim resimlerle anlatarak gösterdiginiz için çok teşekkür ederim kolay ama biraz ugraştırıcı ellerinize saglık.....

Reply
Adsız
Adsız

bu modeli sadece sizde gördüm süperrrr hemen başladım..... ellerinize saglık

Reply
Adsız
Adsız

battıktan sonra model dönüyor nereye batılcağını anlamadım lütfen anlatır mısınız?

Reply
Adsız
Adsız

bende anlamadım yaa

Reply
Adsız
Adsız

bencede cok zor ama güzel

Reply
Binnaz
Binnaz

anlatım çok süper anladım galiba hemen bir tane öreceğim umarım becerebilirim

Reply

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.