KOLAY LİFLER LİF MODELLERİ

Sizlere kolay ve güzel bir model gösteriyorum. Modele köşe kısımdan başlanarak örülüyor yıldız örgü tekniği kullanılarak örülüyor. Tığa üç sefer ip çekiyoruz dolgun olması için yoksa çok basit bir görüntü oluşuyor  belirli bir boya geldikten sonra yanlardan azaltarak bir tane kalana kadar örüyoruz. Ben bu modeli çok beğendim sarılı ve pembelisinin çok güzel olacağını düşünüyorum en kısa zamanda deneyeceğim. Bu modeli bir arkadaşta gördüm HANDAN hanımda kendisine teşekkür ediyorum benimle bu modeli paylaştığı için buna benzeyen değişik örnekleride çektim ara ara sizlere yayınlarım hepinize kolay gelsin.
NOT: Yıldız örgüsünü bilmeyen bayanlar var ise resimli anlatımını yapabilirim mesajınızı bekliyorum 
LİF ÖRNEKLERİ

ÖRGÜ LİF MODELLERİ

3 yorum
Adsız
Adsız

yildiz orgusunu daha belirgin anlatirmisin lutfen cok begendim ama anlayamadim yapilisini simdiden tesekkur ederim ellerinize saglik boyle guzel seyleri bizimle paylastiginiz icin

Reply
adsız
adsız

ben beğendi ama çok zor bunlar yapamıyorum açıklarsanız daha bi güzel olur.ordan açıklarım diyorsunuz burdada açıklamıyorsunuz :)

Reply
Adsız
Adsız

açıklama için teşekkürler yıldız örgüsünü bilen için lifin örülüşünü güzel anlatmış

Reply

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.