YENİ LİF ÖRNEKLERİ

YENİ LİF MODELLERİ
Yeni bir lif örgüsü biraz firkete işini andırıyor fakat tığ ile örülmüş bir model

lif modelleri Lifin yakından görünüşü
fıstıklı lif modelleri Yapılışı: Önce ne kadar büyüklükte olacağını ayarlamak gerekiyor benim ördüğüm orta büyüklükte Zincir çekerek başlıyoruz ve her bir ilmekten bir batma yapıp onu uzatıyoruz resme bakarak uygulayınfıstıklı lif modelleriSekiz tane çekip dokuzuncuda aynı yere sekiz dolgu yapılıyor tığın başına dolayıp ondan sonra çekme işlemi yapılacak

fıstıklı lif modelleri
fıstıklı lif modelleri Sekiz dolgudan sonra hepsini birlikte üstten tutturuyoruz



fıstıklı lif modelleri Dördüncü zincire gelecek şekilde batılıyor

fıstıklı lif modelleri Lifin iki yanına çekmeli kısımdan gelmesi gerekiyor daha sonra bu çekmeleri üzerine sık iğne ile tutturuyoruz Dört tanesini yapınca araya üç zincir çekilecek
fıstıklı lif modelleri Resimde görüldüğü gibi diğer kısma zincir çekmeden direk sık iğne yapmaya devam ediyoruz

fıstıklı lif modelleri Üç zincir çekip dörder ayırdığımız çekmelerin ortasına batıp tekrar çekme işlemine devam ediliyor Yine sekiz çekme
fıstıklı lif modelleri
fıstıklı lif modelleriVe daha sonra aynı noktaya sekiz uztark ve tığa dolayarak yapılan fıstık örgüsü yapıyoruz

fıstıklı lif modelleri Diğer zincirle ayırdığımız noktaya batıyoruz

fıstıklı lif modelleri Çekmeler sık iğne ile birleştiriliyor dört yap üç zincir tekrar dört yap
fıstıklı lif modelleri Bu şekilde aynı işlemi yaparak life devam ediyoruz Umarım anlaşılır bir şekilde tarif etmişimdir benim çok hoşuma giden bir model umarım sizlerde beğenirsiniz kolay gelsin

fıstıklı lif modelleri

25 yorum
Adsız
Adsız

cok cok güzel bi model.rengi de cok tatlı.farklı bişiler ararken imdadımıza yetişti,ellerinize sağlık,teşekkürler:)-hemen denicem,umarım ben de yapabilirim-

Reply
Adsız
Adsız

ya valla çok teşekkürederim kaç kişiye bu örnegi gösterdim yapamadılar ama artık burdan ögrendim bu örnekten şal yapmışlar harika olmuş...... tekrar sagolun

Reply
Adsız
Adsız

bende çok begendim şusıralar lif örererek kendimi rahatlamış hissediyorum sizin ayrıntılı bilgi vererek uygulamalı göstermeniz çok hoşuma ğitti teşekkür ederim

Reply
Adsız
Adsız

YA LÜTFEN BİRAZ DAHA ACIKLAMA EKLER MİSİNİZ? BU DÖNÜŞLERİ FANAL 2.SIRAYA GECERKEN NELER YAPIYORSUNUZ LÜTFENN... ŞİMDİDEN TŞKRLER EN KISA ZAMANDA YAYINMLARSANIZ SEVİNİRİM... ANIL ÇAGLA

Reply
Adsız
Adsız

BEN DENEDİM DE YAPAMADIM BİRAZ DAHA ACIKLAMA YAPARSANIZ SEVİNİRİM SİMDİDEN TŞKRLR

Reply
Adsız
Adsız

örneğiniz için teşekkür ederiz anneme ilham verdiniz

Reply
Adsız
Adsız

gerçekten harika bir model sitenizi beğenerek ilgiyle takip ediyoruz.merve kara qöz

Reply
Adsız
Adsız

bu lif örneği çok qüsel ellerinize sağlık:)

Reply
Adsız
Adsız

örneğiniz çook qüsel anneme yaptırıorum

Reply
Adsız
Adsız

YHAA ÇOK GUSEL Bİ ÖRNEK TEŞEKKÜR EDERİZZ ANNEM HALAM BURDA HEP BİRLİKTE ÖRNEĞĞİNİZİ ÇÖZMEYE ÇALIŞIYORUZ.AMA ANLAMADIĞIMIZ BAZI ŞEYLER VAR ONLARIDA ÇÖZMEYE GAYRET EDİYORUZZ İNŞ ÇÖZERİZZ ZATEN KOLAY Bİ SUNUM VE ANLAŞILIRR ŞEKİLDE SUNULMUŞ.. TEŞŞKÜRRLER

Reply
Adsız
Adsız

çok beğendim mulaka yapıcam elinize sağlık o eller öpülür

Reply
Adsız
Adsız

çok güzel ve değişik bir modelmiş biz annemle beğendik umarım diğer kişilerde beğenir tşkr_aynur

Reply
Adsız
Adsız

bende yeni takip etmeye başladım internetten işleri güzel şeyler var aman buldukça bende yapıcam inş

Reply
Adsız
Adsız

gerçekten çok güzel bir örnek ama ben bu işlerden pek anlamadığım için yapamam ama anneme kesinlikle yaptıracağım...ellerinize sağlık...

Reply
Adsız
Adsız

çok güzel olmuş ellerinize sağlık mutlaka deneycem...

Reply
Adsız
Adsız

ÇOKKKK GÜZEL OLOMUŞ ÖRNEGİNİZİ ALDİM ÇOK BEGENDİM

Reply
Janice

Hi!
First: Your blog is adorable and so beatiful!
Congratulations her from Brazil.
I loved this work:" Yeni lif örnegi" Can you please send me the graph? I did not understood your explanation.
Forgive my abuse and wish you many health and hapiness!
Please! Do not forget me and reply me!
Janice
My e-mail -jsvoese@gmail.com

Reply
Adsız
Adsız

çok açıklayıcı bir şekilde anlatılmış fakat benim anlamadığım kenarları sonradan mı eklenmiş çerçeve şeklinde yoksa devam ederken mi yapılır modelin sonuna bunuda eklerseniz çok makbule geçecek.keşke bütün modeller bu kadar detaylı gösterilse teşekkürler

Reply
Adsız
Adsız

yeni ve güzel modellerinizi bekliyoruz.
teşekkür ederiz

Reply
Adsız
Adsız

gercekten cok guzel ve bunu kızıma yapıcam o da cok begend

Reply
Adsız
Adsız

bende çok beğendim hatta ablamla hemen yapamaya başladık...

Reply
007jamesbond
007jamesbond

bende çok begendim, ellerinize sağlık.

Reply
Adsız
Adsız

annemde çok beğendi şu an örneği döküyor .fakat diyor ki biraz daha kapsamlı anlatılırsa daha iyi olur.:))

Reply
Adsız
Adsız

teşekkür ederim örmesi çok zevkli çok anlaşırıl anlatmışsınız kermes için örmeye başladım bile....

Reply
Adsız
Adsız

ya ben çok beğendim fakat anlayamadım bi türlü birincisi bu örnek çapraz mı ilerliyo düz mü yani başlarken büyüklüğünü istediğim kadar mı zincir çekeceğim.. video olsa harika olur gerçekten :)

Reply

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.