Saime Kızıl Yazma Dantel Örnekleri

Alanya 'dan Saime Kızıl hanımefendinin gönderdiği modeller:
Kendisine çok teşekkür ediyoruz ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel örnekler. Bu güzel yazma kenarı ,iğne oyası, tığ işleri ni bizimle paylaştığı için kendisine sevgilerimizi gönderiyoruz. Resimlerin bazıları çok net değil ama güzel el işi yaptığı modellerden anlaşılıyor.

Saime Kızıl, 1987 Alanya doğumluyum.Alanyada ailem ile yaşıyorum, nişanlıyım ,nişanlım istanbul Tuzlada asker (bahriye) onu bekliyorum bi taraftan çehiz hazırlığı gelince allah izin verirse düğünümüz olacak sizlere gönderdiğim modellerin hepsini ben yaptım kendim için. Bu arada Endüstri Meslek lisesi bilgisayar bölümü mezunuyum size ulaşabildiğim için çok mutluyum.























 
3 yorum
Adsız
Adsız

gerçekten çok hoş modeller yapılışı kolay ve sade görünümlü ellerinize sağlık

Reply
Adsız
Adsız

ellere sağlık hoş hoş

Reply
Adsız
Adsız

elinize sağLık ÖrnekLer Cok qüzeL.

Reply

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.