Kırmızı Boru Boncuklu Havlu Kenarı

Sizlere son ördüğüm havlu kenarını  yayınlıyorum yeni havlu dantel modeli arayanlara farklı  bir örnek
Yapılışı: Eskiden yazma kenarı örülen boru boncuk, halka boncukları ipe diziyoruz daha sonra halkayı sık iğne doldurup iki boncuk alıp alttan birleştiriyoruz on iki ye ayırıyoruz. Dörder zincir çekip boncukların tepesine batıyoruz dörder zincir çekip çiçek kısmını yapıyoruz. Resimden de ayrıntılı olarak görebilirsiniz
Bu örnek cam boncuklarla örülmüştür bu yüzden kenar kısımları biraz keskin olabilir. Filoş ip ile örülürse bu sıkıntı olmayacaktır. İsterseniz plastik olanlarından alabilirsiniz. O zaman böyle bir sıkıntı yaşamazsınız.

boncuklu havlu kenar modelleri
havlu kenar örnekleri
boncuklu havlu kenarları
7 yorum
Adsız
Adsız

3motif yaptım ipi kesti boncuklar yarım bıraktım nasıl yaptın kestirmeden anlatırmısın

Reply
admin

Öncelikle ilginize teşekkürler boncukları örerken ipi oldukça gevşek bırakarak ördüm eğer bu şekilde yapamıyorsanız bu boncukların plastik olanlarından alabilirsiniz boncuklar biraz daha büyük ama daha kullanışlı oluyor örerkende problem yaşamazsınız

Reply
Adsız
Adsız

ya nedense ben tam anlmadım on ikiye ayırıyoruz dedinizya ondan biraz kafam karıştı tekrar bi anlatabilirmiiniz

Reply
Adsız
Adsız

bu modeli çook beğendim. bu siteyi yaptığınız için teşekkür ederim.güzel modeller war. umarım modelleri arttırırsınız.

Reply
Adsız
Adsız

model müthiş! küçük kızıma nevresim takımı yapmak istiyorum. makinada yıkarsam boncuklar bozulurmu???. Teşekkürler.

Reply
Adsız
Adsız

eğer resimdeki boncuktan yaparsanız rengi solmaz diğer plastik boncuktan yaparsanız bozulabilir

Reply
Adsız
Adsız

çok süper elinize saglık
daha ornekler meklıyoruz

Reply

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.