4 04 2007

LİF MODELLERİ LİF ÖRNEKLERİ

LİF MODELLERİ
Lif , lif örnekleri , yeni tarifler, hamam takımı örgüsü ,banyo örgüsü, banyo da kullanılan örgü çeşitleri
Gülten teyzeden aldığım yeni lif modeli
lif örnekleri


Zincir çekilir belirli bir noktaya 3 trabzan 2 zincir aynı noktaya 3 trabzan şekline yapılır. İkinci sırada her trabzanın arkasından trabzan yapılarak 6 trabzan aynı anda çekilerek birleştirilir. 5 zincir çekip araya batılıp bu şekilde devan edilir.
















Aşağıdaki lifin yapılışı yıldız örgü gibi 2 çekilerek yapılıyor başlangıcı 5 zincir çekip 5 tane dolgu yapılıyor her araya 3 dolgu yapılıyor 3. sırada ise başlangıç yerine gözeneğe 2 dolgu yapılıyor sonraki gözeneklere birer dolgu yapılıyor aralara bir zincir çekiliyor. İki dolgu yapılan yerde ise iki zincir çekiliyor. Her sırada başlangıç yerine iki dolgu yapılarak model büyütülüyor. Zincir görünen yerin sayısı 5 zincir. Dolgulara fıstık örgüsüde denilebilir.

Fıstık Örgüsü: Aynı deliğe 3 defa çekerek yapılır. 1 çek 2 çek 3 çek sonra üçünü bir al. Çekmeler yıldız örgüdeki gibi uzun olmayacak.


 

105 yorum :

  1. hepsi birbirinden güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim sizde değişik örnekler varsa yayınlayabilirin

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş yapanınellerine sağlık biraz daha geliştirilebilir

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş yapanınellerine sağlık biraz daha geliştirilebilir

    YanıtlaSil
  5. hepsini çok güzel yapmışsınız
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. fotoğraf makinesinden dolayı resimler çok net çıkmamış ama genelde hepsi kolay kullanışlı modeller . Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. güzel ama yeni modellerde olsa daha güzel olacak

    YanıtlaSil
  8. lif örnekleri hepsi birbirinden güzel elinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. hepsi çok güzel olmuş ellerinize sağlık örneklerinizi çok beğendim allah razı olsun

    YanıtlaSil
  10. gerçekten güzeller bn 12 yaşındayım fakat örgü hele hele lif yapmaya bayılıyorum burdan 3 tane model çıkardım msnem gulbahar_044@hotmail.com ALLAH RAZI OLSUN

    YanıtlaSil
  11. bazi ørneklerin nasil yapildigida olursa daha guzel olur Hepsi cok harika olmus yapanin eline saglik

    YanıtlaSil
  12. benim çok hoşuma gitti bazı örneklerin detaylarını görmek için daha çok ayrıntı olursa sevinirim yapanın eline sağlık

    YanıtlaSil
  13. hepsi birbirinden güzeller ama bazı örnekleri çıkarmak için daha fazla detay olursa sevinirim yapanın eline sağlık

    YanıtlaSil
  14. çok güzel olmuş ellerinize saglık ama biraz daha geliştirile bilirse çok seviniriz başarılar

    YanıtlaSil
  15. hepsi çok güzel ellerine sağlık yenilerini bekyoruz

    YanıtlaSil
  16. hepsi birbirinden güzel ama bazılarını başlayamıyorum tarifleri koyarsanız çok iyi olacak

    YanıtlaSil
  17. çok güzeller ama tarifleri olsa daha iyi olacak teşekürler

    YanıtlaSil
  18. hep bilinen model değişik modeller olsun lütfen

    YanıtlaSil
  19. yeni modeller sitemize eklencektir ama şuan çok yoğum olduğumdan fırsat bulamadım ilginize çık teşekkür ederim lütfen sizden biraz sabır bekliyorum aslıda bilindik modeller sözüne biraz alındım çünkü sitemizdeki modellerin %90 ı orjinal modellerdir fakat daha iyisi için çalışacağım

    YanıtlaSil
  20. iyi günler ben bulmaca lifin yapılışını sizden ögrenmek isdiyorum gösterirseniz sevinirim teşekkürler benim blogum http://aferimbana.blogcu.com

    YanıtlaSil
  21. gerçekten çok güzel modeller var.elimden gelse hepsini yaparım.ama yenilerin eklenmesini isterim...................

    YanıtlaSil
  22. gerçekten çok güzel modeller var.elimden gelse hepsini yaparım.ama yenilerin eklenmesini isterim...................

    YanıtlaSil
  23. gerçekten çok güzel modeller var.elimden gelse hepsini yaparım.ama yenilerin eklenmesini isterim...................

    YanıtlaSil
  24. COK GÜEL Bİ SİTE OLMUŞ HAYIRLI OLSUN VE SİZİ BIRAZDA ELİŞTİRİYİM HAFTADA Bİ DEGİŞİK MODLER KOYARSANIZDA SEVİNİRİZ TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  25. COK TEŞEKKÜR EDERİZ SİTENİZ HAYIRLI UGURLU OLSUN

    YanıtlaSil
  26. Olumlu eleştiriler bizi her zaman mutlu eder. Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  27. Sevgili çekirge istediğiniz lifin tarifi eklenmiştir umarım tarif açıklayıcı olmuştur daha sonra lifin daha net resimlerini ekleyeceğim şu an zor yerde olduğu için ekleyemiyorun diğer örneklerde aynı zor yerde.

    YanıtlaSil
  28. mütiş olmus bayıldım örnelkerize bende lıf yapıyorum cok guzel örnekler.ellerize saglık

    YanıtlaSil
  29. elinize sağlık bayanlar

    YanıtlaSil
  30. modeller çok güzel.Ama nasıl yapılacağını anlamak için bir açıklama yazsanız memenun olurum
    .

    YanıtlaSil
  31. çok iyidir.ama aynısını sen bi daha yap

    YanıtlaSil
  32. çok güzel!!!!!

    YanıtlaSil
  33. modeller çok güzel fakat bide tariflerinide yazsaydınız iyi olucaktı

    YanıtlaSil
  34. modeller çok güzel fakat bide tariflerinide yazsaydınız iyi olucaktı

    YanıtlaSil
  35. hepsi birbirinden güzel elleriniz dert görmesin yeni lif örneklerinizi bekliyorum teşekkür ederiz karabükten ayla

    YanıtlaSil
  36. hepsi birbirinden güzel elleriniz dert görmesin yeni lif örneklerinizi bekliyorum teşekkür ederiz karabükten ayla

    YanıtlaSil
  37. yeni modeller koyarsanız sevinirim hep aynı modeller

    YanıtlaSil
  38. örnekleriniz züpper bende 50 tane kadar yaptım ellerinize sağlık nur hiiiişşşşş

    YanıtlaSil
  39. örnekleriniz çok güzel amA NET GÖRÜNMÜYO BULANIKOLMUŞ

    YanıtlaSil
  40. başta söylediğiniz söz çok güzel yazanın eline diline sağlık HEPİMİZ TÜRKÜZ O KADAR

    YanıtlaSil
  41. ellerinize sağlık hepinize

    YanıtlaSil
  42. eldivenli lifin yapılışını da yazıp gösterseydiniz daha güzel olurdu

    YanıtlaSil
  43. cok guzel olmus ellerinize sağlık yenı modeller beklıyoruz :D......

    YanıtlaSil
  44. yenı yeni modelleriniz varsa sergilermisiniz lutfen acilen cok ıhtıyacım var

    YanıtlaSil
  45. VERDİĞİNİZ LİF MODELLERİ ÇOK GÜZEL FAKAT YAPILPŞINIDA ANLATSANIZ ÇOKİYİ OLUR (ÖZELLİKLE KALPLİ OLNIN)

    YanıtlaSil
  46. selin
    yaptıklarınız çok hoş şeyler beğendim

    YanıtlaSil
  47. ben gerçekten çok beğendim..Ve bir kaç örneği kaydettim. zaten örnek büyütüldüğünde incelendiğinde nasıl yapıldığı anlaşılıyor. Emek isteyen göznuru işler. İlk kez iki renkli lifi yıldız modeliyle deniyeceğim. çiçek çiçek olmuşlar ne güzel.. Emeğinize sağlık. Gerçekten.. örnek arayanlar için faydalı oldu..Başarılarınızın devamını dilerim. emeğinize ve yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  48. Çok güzel örnekleriniz var ama net değiller
    Zorlanıyoruz örneklerİ anlamada
    YİNEDE BU SİTEYİ HAZIRLAYAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİZ

    YanıtlaSil
  49. modeller çok güsel teşekkür ederis
    fakat modellerin yapılışına dair bir bilgi vermemişiniz açıklama yaparsanız seviniriz veya size nasıl ulaşabiliriz?

    YanıtlaSil
  50. lifler harika olmuş elleriniz dert görmesin daha çeşitli yaparsanız güzel olur

    YanıtlaSil
  51. ellerinize saglık ördügünüz lifler cok güzel

    YanıtlaSil
  52. gerçekten elinize sağlık çok güzel olmuş hepsi

    YanıtlaSil
  53. bunları yapanların ellerine sağlık hepsi cok güzel olmuş emek verenlere ve bu sitenin sahiplerine çok teşekkürler başarılarınızın devamını bekliyoruz...28.02.2008

    YanıtlaSil
  54. liflerın cok guzel oldugunu soyluyemm cok eskı model lifler var ama bı kactanesıne bıttım

    YanıtlaSil
  55. MERHABA ÖNCELİKLE ELİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ LÜFLER AL BENİ DİYORLAR ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR ELİNİZE SAĞLIK BİRDE KISACA TARİFLERİNİ YAZSANIZ DAHA İYİ OLACAK BEN BİŞY DEMEK İSTİYORUM GÖKHANI DELİLER GİBİ SEVİYORUM DÜNYA DUYSUN BUNU AŞKIM GÖKHAN

    YanıtlaSil
  56. hepsi birbirinden güzel yapan ellere sağlık .ama birazda nasıl örüldüğü ile ilgili bilgilerde verilseydi.varsada ben bulamadım.

    YanıtlaSil
  57. örnekleriniz çok mükemmel ellerinize sağlık ama açıklamalı olursa sevinirim

    YanıtlaSil
  58. ayy kızlar bu çok güzel olmuş

    asena...

    YanıtlaSil
  59. ........HEPSİ ÇOK GÜZEL OLMUŞ; YAPANLARIN ELLERİNE SAĞLIK DİYORUM BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM
    VE YENİ MODELLERİ SABIRSIZLIKla bekliyorum.........

    YanıtlaSil
  60. hepsi müthiş olmuş yapanların ellerine sağlık bide nasıl örüldüğünü yazsaydınız 1 numara olcakmış ve yenilerini bekliyorum...

    YanıtlaSil
  61. hepsi güzel ama daha net olsaydı daha bi güzel olcaktı bu siteyi kuranlara teşekkür ediyorum......

    YanıtlaSil
  62. AY BUNLAR DA NEYMİMİİİŞŞ. AŞ BUNLARIN HEPSİ ÇOK GÜZEL HANGİSİNİ ÇIKARTALIM AYOL KIZLAR

    ASENA DEDİ

    YanıtlaSil
  63. selam hepsi çok güzel yapanların ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  64. hepsi çok güzel amabende de güzel modeler var ama en beceremiyorum kaydetmeyi

    YanıtlaSil
  65. hepsi çok güzel ellerinize sağlık özellikle çok güzel modellerin yapılışı yazmıyor onlarıda yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  66. lifler süper olmuş ağzım açık baktım ilk baktığımda abartmıyorum süperrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  67. hepsi çok güzel olmuş ama bazı örneklerde zorlanıyoruz çizim yapamazmısınız lütfen?süpeeeeeeeeeerrrrrrr

    YanıtlaSil
  68. kız la r bunlar cok guzel ya tskler saolun paylasım için:D:D:P

    YanıtlaSil
  69. bence bazı örnekler güzel ama tarifleri yok olsaydı daha iyi olurdu.

    YanıtlaSil
  70. çok güzel olmuş ama yeni modelleri bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  71. çok güzel olmuş yenilerini bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  72. yaaa çook qüseller yapanların ellerine sağlıkta ben yorum eklemek için öçok uğraşıyorum yaaa:)

    YanıtlaSil
  73. walla hepsi güzel ama yengem başıma bela oldu bı turlu bırakmıyor manıtamla konuşayım başımın etını yedı burda

    YanıtlaSil
  74. arkadaşlar bence biraz daha büyük olsaydı hiçde fena olmazdı.ayrıca her biri birbirinden çok güzel

    YanıtlaSil
  75. bütün modeller cok güzel olmus bizde yapılmısını isteriz
    hepinize tesekkürler raziye ve suna eltiler

    YanıtlaSil
  76. merhabalar hepsi çoook güzel örnekler ama varsa lütfen ekleyin çünkü olumu evlendireceğim ona lazım :D:D:D

    YanıtlaSil
  77. çok şahane siteniz var başarılarınızın devamını dilerim
    kendı sıtemede beklerım


    cevriyemodeller1.blogcu.com

    YanıtlaSil
  78. hepsi birbirinden güzel olmuş.mutlaka birini anneme yaptıracağım...ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  79. ezberimsininis yha süper::)

    YanıtlaSil
  80. cok güzel olmus yapanın eline saglık

    YanıtlaSil
  81. Hepsini Denemeye Çalışcam Umarım Olur :D

    YanıtlaSil
  82. cok güzel örnekler fakat bıras daha acıklamalı olarak yada daha yakın cekım yaparak yayınlarsanız daha ii anlasılır sanıyorum cunku ben lif örmegı yenı ögrenıyorum örnekler süper ama cıkaramıyorum teşekkürler.

    YanıtlaSil
  83. ellerinize sağlık el emeği her zaman en değerlisidir benim için

    YanıtlaSil
  84. hepside muhteşem olmuş ellerinize sağlık deniycem

    YanıtlaSil
  85. çok güzel olmuş harika hanımlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  86. hepside çok güzel olmuş her zaman herşey benim için çok önemlidir yapanın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  87. hepsi birbirinden güzel olmuş.yapanların ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  88. ellerinize sağlık el emeği her zaman en değerlisidir benim için

    YanıtlaSil
  89. harika valla çok güzel büssürü daha çok olsun daha güzel olsun benim için saten şu önemli el emeği göz nuru.....

    YanıtlaSil
  90. tebrik ederim hepsi çok ama çok güzel olmuş ellerine sağlık.....:D

    YanıtlaSil
  91. ben lif yapmayı öğrenmek istiyorum ama sizin sitenizdeki liflerin yapılışları yazmıyo bizahmet ne olur bunlrın yapılışlarınıda yazın:):):):):(:(:(:(

    YanıtlaSil
  92. tebrik ederim çok güzel olmuş ellerinize saglık bende yapıyorum aynısından teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  93. çok güzel lüfler yapmışsınız ben bilmiyorum yinede harika olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  94. hepsi çok güzel olmuş ama daha güzel lif örnekleri koyarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  95. hepside çooook çirkin olmuş hiç beyenmedim:(:(:(:(:(:(:)....?? melike korkmaz ben hahahahah....

    YanıtlaSil
  96. en azından emeğe satgınız olsun!!!

    YanıtlaSil
  97. büşranur ispir9 Temmuz 2009 11:53

    bence siteniz çok hoş. peki ama neden bolero şal çocuk boleroları çocuk şaları ve dantel kıyafetleri eklemediniz ?ama emeğe her zaman saygım var size saygısızlık yapmam ama bolero çocuk bolerosu koymanızı isterim

    YanıtlaSil
  98. harika hepsı bırbırınden guzel

    YanıtlaSil
  99. lifi modeleri cok guzelmis varsa daha eklermisiniz

    YanıtlaSil
  100. modeller çok güzel ama kitap çıkarrısanız çok memnuz oluruz tesekkürler

    YanıtlaSil
  101. ayyy hepsi çok güzell :))

    YanıtlaSil
  102. teşekürler çok güzel örneklariniz var
    annem bayılıyor

    YanıtlaSil
  103. ben 12 yasındayım.sislen lif örüyorum.fakat bunlara bakıyorum güzel ama nasıl yapıldıgını yazmamıssınız.ben googleye lif örnekleri we yapılısları yazmıstın.nasıl yapıldıklarını yazarsanız sewinirim we deha güzel olur.simdiden elinize salık saolun.iyi aksamlar.

    YanıtlaSil
  104. merhaba ben bir şey merak ettim de üzerinde kesi kuş gibi olan lifler akıllı iplerle mi yapılmış yoksa siz mi renkli ipleri modele göre eklediniz?

    YanıtlaSil