LİF MODELLERİ LİF ÖRNEKLERİ

LİF MODELLERİ
Lif , lif örnekleri , yeni tarifler, hamam takımı örgüsü ,banyo örgüsü, banyo da kullanılan örgü çeşitleri
Gülten teyzeden aldığım yeni lif modeli
lif örnekleri
lif örnekleri

lif örnekleri Zincir çekilir belirli bir noktaya 3 trabzan 2 zincir aynı noktaya 3 trabzan şekline yapılır. İkinci sırada her trabzanın arkasından trabzan yapılarak 6 trabzan aynı anda çekilerek birleştirilir. 5 zincir çekip araya batılıp bu şekilde devan edilir.
lifmodelleri
lif modelleri
lif modelleri
lif örnekleri

lif örnekleri
lif örnekleri
lif örnekleri
lif örnekleri


lif modelleri



lif örnekleri
Aşağıdaki lifin yapılışı yıldız örgü gibi 2 çekilerek yapılıyor başlangıcı 5 zincir çekip 5 tane dolgu yapılıyor her araya 3 dolgu yapılıyor 3. sırada ise başlangıç yerine gözeneğe 2 dolgu yapılıyor sonraki gözeneklere birer dolgu yapılıyor aralara bir zincir çekiliyor. İki dolgu yapılan yerde ise iki zincir çekiliyor. Her sırada başlangıç yerine iki dolgu yapılarak model büyütülüyor. Zincir görünen yerin sayısı 5 zincir. Dolgulara fıstık örgüsüde denilebilir.

Fıstık Örgüsü: Aynı deliğe 3 defa çekerek yapılır. 1 çek 2 çek 3 çek sonra üçünü bir al. Çekmeler yıldız örgüdeki gibi uzun olmayacak.


105 yorum
Adsız
Adsız

hepsi birbirinden güzel ellerinize sağlık

Reply
admin

teşekkür ederim sizde değişik örnekler varsa yayınlayabilirin

Reply
Adsız
Adsız

çok güzel olmuş yapanınellerine sağlık biraz daha geliştirilebilir

Reply
Adsız
Adsız

çok güzel olmuş yapanınellerine sağlık biraz daha geliştirilebilir

Reply
Adsız
Adsız

hepsini çok güzel yapmışsınız
ellerinize sağlık

Reply
admin

fotoğraf makinesinden dolayı resimler çok net çıkmamış ama genelde hepsi kolay kullanışlı modeller . Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim

Reply
Adsız
Adsız

güzel ama yeni modellerde olsa daha güzel olacak

Reply
Adsız
Adsız

lif örnekleri hepsi birbirinden güzel elinize sağlık

Reply
Adsız
Adsız

hepsi çok güzel olmuş ellerinize sağlık örneklerinizi çok beğendim allah razı olsun

Reply
Adsız
Adsız

gerçekten güzeller bn 12 yaşındayım fakat örgü hele hele lif yapmaya bayılıyorum burdan 3 tane model çıkardım msnem gulbahar_044@hotmail.com ALLAH RAZI OLSUN

Reply
Adsız
Adsız

bazi ørneklerin nasil yapildigida olursa daha guzel olur Hepsi cok harika olmus yapanin eline saglik

Reply
Adsız
Adsız

benim çok hoşuma gitti bazı örneklerin detaylarını görmek için daha çok ayrıntı olursa sevinirim yapanın eline sağlık

Reply
Adsız
Adsız

hepsi birbirinden güzeller ama bazı örnekleri çıkarmak için daha fazla detay olursa sevinirim yapanın eline sağlık

Reply
Adsız
Adsız

çok güzel olmuş ellerinize saglık ama biraz daha geliştirile bilirse çok seviniriz başarılar

Reply
Adsız
Adsız

hepsi çok güzel ellerine sağlık yenilerini bekyoruz

Reply
Adsız
Adsız

hepsi birbirinden güzel ama bazılarını başlayamıyorum tarifleri koyarsanız çok iyi olacak

Reply
Adsız
Adsız

çok güzeller ama tarifleri olsa daha iyi olacak teşekürler

Reply
Adsız
Adsız

hep bilinen model değişik modeller olsun lütfen

Reply
admin

yeni modeller sitemize eklencektir ama şuan çok yoğum olduğumdan fırsat bulamadım ilginize çık teşekkür ederim lütfen sizden biraz sabır bekliyorum aslıda bilindik modeller sözüne biraz alındım çünkü sitemizdeki modellerin %90 ı orjinal modellerdir fakat daha iyisi için çalışacağım

Reply
Adsız
Adsız

iyi günler ben bulmaca lifin yapılışını sizden ögrenmek isdiyorum gösterirseniz sevinirim teşekkürler benim blogum http://aferimbana.blogcu.com

Reply
Adsız
Adsız

gerçekten çok güzel modeller var.elimden gelse hepsini yaparım.ama yenilerin eklenmesini isterim...................

Reply
Adsız
Adsız

gerçekten çok güzel modeller var.elimden gelse hepsini yaparım.ama yenilerin eklenmesini isterim...................

Reply
Adsız
Adsız

gerçekten çok güzel modeller var.elimden gelse hepsini yaparım.ama yenilerin eklenmesini isterim...................

Reply
Adsız
Adsız

COK GÜEL Bİ SİTE OLMUŞ HAYIRLI OLSUN VE SİZİ BIRAZDA ELİŞTİRİYİM HAFTADA Bİ DEGİŞİK MODLER KOYARSANIZDA SEVİNİRİZ TEŞEKKÜRLER

Reply
Adsız
Adsız

COK TEŞEKKÜR EDERİZ SİTENİZ HAYIRLI UGURLU OLSUN

Reply
admin

Olumlu eleştiriler bizi her zaman mutlu eder. Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

Reply
admin

Sevgili çekirge istediğiniz lifin tarifi eklenmiştir umarım tarif açıklayıcı olmuştur daha sonra lifin daha net resimlerini ekleyeceğim şu an zor yerde olduğu için ekleyemiyorun diğer örneklerde aynı zor yerde.

Reply
Adsız
Adsız

mütiş olmus bayıldım örnelkerize bende lıf yapıyorum cok guzel örnekler.ellerize saglık

Reply
Adsız
Adsız

elinize sağlık bayanlar

Reply
Adsız
Adsız

modeller çok güzel.Ama nasıl yapılacağını anlamak için bir açıklama yazsanız memenun olurum
.

Reply
Adsız
Adsız

çok iyidir.ama aynısını sen bi daha yap

Reply
Adsız
Adsız

çok güzel!!!!!

Reply
Adsız
Adsız

modeller çok güzel fakat bide tariflerinide yazsaydınız iyi olucaktı

Reply
Adsız
Adsız

modeller çok güzel fakat bide tariflerinide yazsaydınız iyi olucaktı

Reply
Adsız
Adsız

hepsi birbirinden güzel elleriniz dert görmesin yeni lif örneklerinizi bekliyorum teşekkür ederiz karabükten ayla

Reply
Adsız
Adsız

hepsi birbirinden güzel elleriniz dert görmesin yeni lif örneklerinizi bekliyorum teşekkür ederiz karabükten ayla

Reply
Adsız
Adsız

yeni modeller koyarsanız sevinirim hep aynı modeller

Reply
Adsız
Adsız

cok güzel ya

Reply
Adsız
Adsız

örnekleriniz züpper bende 50 tane kadar yaptım ellerinize sağlık nur hiiiişşşşş

Reply
Adsız
Adsız

örnekleriniz çok güzel amA NET GÖRÜNMÜYO BULANIKOLMUŞ

Reply
Adsız
Adsız

başta söylediğiniz söz çok güzel yazanın eline diline sağlık HEPİMİZ TÜRKÜZ O KADAR

Reply
Adsız
Adsız

ellerinize sağlık hepinize

Reply
Adsız
Adsız

eldivenli lifin yapılışını da yazıp gösterseydiniz daha güzel olurdu

Reply
Adsız
Adsız

cok guzel olmus ellerinize sağlık yenı modeller beklıyoruz :D......

Reply
Adsız
Adsız

yenı yeni modelleriniz varsa sergilermisiniz lutfen acilen cok ıhtıyacım var

Reply
Adsız
Adsız

VERDİĞİNİZ LİF MODELLERİ ÇOK GÜZEL FAKAT YAPILPŞINIDA ANLATSANIZ ÇOKİYİ OLUR (ÖZELLİKLE KALPLİ OLNIN)

Reply
Adsız
Adsız

selin
yaptıklarınız çok hoş şeyler beğendim

Reply
Adsız
Adsız

ben gerçekten çok beğendim..Ve bir kaç örneği kaydettim. zaten örnek büyütüldüğünde incelendiğinde nasıl yapıldığı anlaşılıyor. Emek isteyen göznuru işler. İlk kez iki renkli lifi yıldız modeliyle deniyeceğim. çiçek çiçek olmuşlar ne güzel.. Emeğinize sağlık. Gerçekten.. örnek arayanlar için faydalı oldu..Başarılarınızın devamını dilerim. emeğinize ve yüreğinize sağlık.

Reply
Adsız
Adsız

Çok güzel örnekleriniz var ama net değiller
Zorlanıyoruz örneklerİ anlamada
YİNEDE BU SİTEYİ HAZIRLAYAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİZ

Reply
Adsız
Adsız

modeller çok güsel teşekkür ederis
fakat modellerin yapılışına dair bir bilgi vermemişiniz açıklama yaparsanız seviniriz veya size nasıl ulaşabiliriz?

Reply
Adsız
Adsız

lifler harika olmuş elleriniz dert görmesin daha çeşitli yaparsanız güzel olur

Reply
Adsız
Adsız

ellerinize saglık ördügünüz lifler cok güzel

Reply
Adsız
Adsız

gerçekten elinize sağlık çok güzel olmuş hepsi

Reply
Adsız
Adsız

bunları yapanların ellerine sağlık hepsi cok güzel olmuş emek verenlere ve bu sitenin sahiplerine çok teşekkürler başarılarınızın devamını bekliyoruz...28.02.2008

Reply
Adsız
Adsız

liflerın cok guzel oldugunu soyluyemm cok eskı model lifler var ama bı kactanesıne bıttım

Reply
Adsız
Adsız

MERHABA ÖNCELİKLE ELİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ LÜFLER AL BENİ DİYORLAR ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR ELİNİZE SAĞLIK BİRDE KISACA TARİFLERİNİ YAZSANIZ DAHA İYİ OLACAK BEN BİŞY DEMEK İSTİYORUM GÖKHANI DELİLER GİBİ SEVİYORUM DÜNYA DUYSUN BUNU AŞKIM GÖKHAN

Reply
Adsız
Adsız

hepsi birbirinden güzel yapan ellere sağlık .ama birazda nasıl örüldüğü ile ilgili bilgilerde verilseydi.varsada ben bulamadım.

Reply
Adsız
Adsız

örnekleriniz çok mükemmel ellerinize sağlık ama açıklamalı olursa sevinirim

Reply
Adsız
Adsız

ayy kızlar bu çok güzel olmuş

asena...

Reply
Adsız
Adsız

........HEPSİ ÇOK GÜZEL OLMUŞ; YAPANLARIN ELLERİNE SAĞLIK DİYORUM BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM
VE YENİ MODELLERİ SABIRSIZLIKla bekliyorum.........

Reply
Adsız
Adsız

hepsi müthiş olmuş yapanların ellerine sağlık bide nasıl örüldüğünü yazsaydınız 1 numara olcakmış ve yenilerini bekliyorum...

Reply
Adsız
Adsız

hepsi güzel ama daha net olsaydı daha bi güzel olcaktı bu siteyi kuranlara teşekkür ediyorum......

Reply
Adsız
Adsız

AY BUNLAR DA NEYMİMİİİŞŞ. AŞ BUNLARIN HEPSİ ÇOK GÜZEL HANGİSİNİ ÇIKARTALIM AYOL KIZLAR

ASENA DEDİ

Reply
Adsız
Adsız

selam hepsi çok güzel yapanların ellerine sağlık

Reply
Adsız
Adsız

hepsi çok güzel amabende de güzel modeler var ama en beceremiyorum kaydetmeyi

Reply
Adsız
Adsız

hepsi çok güzel ellerinize sağlık özellikle çok güzel modellerin yapılışı yazmıyor onlarıda yazarsanız sevinirim

Reply
Adsız
Adsız

lifler süper olmuş ağzım açık baktım ilk baktığımda abartmıyorum süperrrrrrrrrrr

Reply
Adsız
Adsız

hepsi çok güzel olmuş ama bazı örneklerde zorlanıyoruz çizim yapamazmısınız lütfen?süpeeeeeeeeeerrrrrrr

Reply
Adsız
Adsız

kız la r bunlar cok guzel ya tskler saolun paylasım için:D:D:P

Reply
Adsız
Adsız

bence bazı örnekler güzel ama tarifleri yok olsaydı daha iyi olurdu.

Reply
Adsız
Adsız

çok güzel olmuş ama yeni modelleri bekliyoruz...

Reply
Adsız
Adsız

çok güzel olmuş yenilerini bekliyoruz...

Reply
Adsız
Adsız

yaaa çook qüseller yapanların ellerine sağlıkta ben yorum eklemek için öçok uğraşıyorum yaaa:)

Reply
Adsız
Adsız

walla hepsi güzel ama yengem başıma bela oldu bı turlu bırakmıyor manıtamla konuşayım başımın etını yedı burda

Reply
Adsız
Adsız

arkadaşlar bence biraz daha büyük olsaydı hiçde fena olmazdı.ayrıca her biri birbirinden çok güzel

Reply
Adsız
Adsız

bütün modeller cok güzel olmus bizde yapılmısını isteriz
hepinize tesekkürler raziye ve suna eltiler

Reply
Adsız
Adsız

merhabalar hepsi çoook güzel örnekler ama varsa lütfen ekleyin çünkü olumu evlendireceğim ona lazım :D:D:D

Reply
Adsız
Adsız

çok şahane siteniz var başarılarınızın devamını dilerim
kendı sıtemede beklerım


cevriyemodeller1.blogcu.com

Reply
Adsız
Adsız

hepsi birbirinden güzel olmuş.mutlaka birini anneme yaptıracağım...ellerinize sağlık...

Reply
Adsız
Adsız

ezberimsininis yha süper::)

Reply
Adsız
Adsız

cok güzel olmus yapanın eline saglık

Reply
Adsız
Adsız

Hepsini Denemeye Çalışcam Umarım Olur :D

Reply
Adsız
Adsız

cok güzel örnekler fakat bıras daha acıklamalı olarak yada daha yakın cekım yaparak yayınlarsanız daha ii anlasılır sanıyorum cunku ben lif örmegı yenı ögrenıyorum örnekler süper ama cıkaramıyorum teşekkürler.

Reply
Adsız
Adsız

ellerinize sağlık el emeği her zaman en değerlisidir benim için

Reply
Adsız
Adsız

hepside muhteşem olmuş ellerinize sağlık deniycem

Reply
Adsız
Adsız

çok güzel olmuş harika hanımlar ellerinize sağlık

Reply
Adsız
Adsız

hepside çok güzel olmuş her zaman herşey benim için çok önemlidir yapanın ellerine sağlık

Reply
Adsız
Adsız

hepsi birbirinden güzel olmuş.yapanların ellerine sağlık.

Reply
Adsız
Adsız

ellerinize sağlık el emeği her zaman en değerlisidir benim için

Reply
Adsız
Adsız

harika valla çok güzel büssürü daha çok olsun daha güzel olsun benim için saten şu önemli el emeği göz nuru.....

Reply
Adsız
Adsız

tebrik ederim hepsi çok ama çok güzel olmuş ellerine sağlık.....:D

Reply
Adsız
Adsız

ben lif yapmayı öğrenmek istiyorum ama sizin sitenizdeki liflerin yapılışları yazmıyo bizahmet ne olur bunlrın yapılışlarınıda yazın:):):):):(:(:(:(

Reply
Adsız
Adsız

tebrik ederim çok güzel olmuş ellerinize saglık bende yapıyorum aynısından teşekkür ederim

Reply
handan
handan

çok güzel lüfler yapmışsınız ben bilmiyorum yinede harika olmuş ellerinize sağlık

Reply
Adsız
Adsız

hepsi çok güzel olmuş ama daha güzel lif örnekleri koyarsanız sevinirim

Reply
Adsız
Adsız

hepside çooook çirkin olmuş hiç beyenmedim:(:(:(:(:(:(:)....?? melike korkmaz ben hahahahah....

Reply
Adsız
Adsız

en azından emeğe satgınız olsun!!!

Reply
büşranur  ispir
büşranur ispir

bence siteniz çok hoş. peki ama neden bolero şal çocuk boleroları çocuk şaları ve dantel kıyafetleri eklemediniz ?ama emeğe her zaman saygım var size saygısızlık yapmam ama bolero çocuk bolerosu koymanızı isterim

Reply
Adsız
Adsız

harika hepsı bırbırınden guzel

Reply
Adsız
Adsız

lifi modeleri cok guzelmis varsa daha eklermisiniz

Reply
Adsız
Adsız

modeller çok güzel ama kitap çıkarrısanız çok memnuz oluruz tesekkürler

Reply
Adsız
Adsız

ayyy hepsi çok güzell :))

Reply
Adsız
Adsız

teşekürler çok güzel örneklariniz var
annem bayılıyor

Reply
Adsız
Adsız

ben 12 yasındayım.sislen lif örüyorum.fakat bunlara bakıyorum güzel ama nasıl yapıldıgını yazmamıssınız.ben googleye lif örnekleri we yapılısları yazmıstın.nasıl yapıldıklarını yazarsanız sewinirim we deha güzel olur.simdiden elinize salık saolun.iyi aksamlar.

Reply
Adsız
Adsız

merhaba ben bir şey merak ettim de üzerinde kesi kuş gibi olan lifler akıllı iplerle mi yapılmış yoksa siz mi renkli ipleri modele göre eklediniz?

Reply

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.