6 12 2012

HAVLU KENARI MODELLERİ

Size son ördüğüm örneklerden birini daha yayınlıyorum ve daha bir çok yeni model yapıyorum oyaları ördükçe sizlerle paylaşmaya devam edeceğim .

HAVLU KENARI OYALARI

Yeni havlu kenarı örnekleri ne yan kısımdaki havlu kenarı modelleri bölümünden ulaşabilirsiniz sürekli olarak yeni modeller eklenmektedir














  Modeli daha rahat çıkarabilmeniz için ayrıntısıyla çektim kolay gelsin.
 Üstteki model Sevim Arslan'ın çeyizinden ellerine sağlık güzel bir model teşekkür ediyoruz.
Çeşitli havlu kenarları havlu danteli havlu modelleri havlu kenarı modeli örnek ve modelleri
towel edging
DEĞİŞİK HAVLU KENARLARI DAHA SONRA AYRINTILI FOTOĞRAFLARINI YAYINLAYACAĞIM

54 yorum :

  1. dokuzuncu havlu kenarını tarif edebilirmisin

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ama iğne oyasıda olursa daha güzel olur

    YanıtlaSil
  3. havlu kenarı iğne oyası modelini hemen ekliyorum

    YanıtlaSil
  4. 22. ve 23. havlunun kenarini bana tarif edebilrmisiniz bi zahmet

    YanıtlaSil
  5. 22. ve 23. mutfak havlusu yapılışı üzerinde tarif edilmiştir teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. sondaki havlu kenarını tarif edin lütfen

    YanıtlaSil
  7. bunlar pek güzel değil

    YanıtlaSil
  8. ya nasıl siteniz va sizin hiç düzenlemiyosunuz..
    dünyada neler oluyo bitiyo haberiniz yok...
    yeni havlu kenarlarından koyunda bari sitem de var diye hava atın.
    bu kadarda olmazki
    resimlere tıklıyorum örnek çıkarıcam diye miyop olucam nerdeyse....
    ayıp,yazık yazık.....
    birdah girmicem bu siteye...
    kusura bakmayın......

    YanıtlaSil
  9. Sitemizde bulunan modeller zaten en yeni en ojinal modellerdir. Diğer dantel sitelerinde olduğu gibi başka yerden alıntı modellerle yapılan bir site değildir. Hatta diğer sitelerdeki modellerin bazıları bizden alıntı veya bizden esinlenerek yapılmıştır. Sizlerden daha çok bu konu ile ilgili diğer siteleri ben takip ediyorum fakat hiç bir yerde bizdeki kadar çok , yeni ve orjinal modele rastlamadım. Dantel oya işinden anlayan insanlar bunu daha anlayacaklardır.
    Güncelleme konusuna gelince diğer siteler içinde en çok güncelleme yapan yine biziz ve en çok yeni model ekleyen yine biziz.
    Yinede yorumunuz için teşekkür ederiz lütfen kızmayın sürekli yeni modeller eklenecektir yine sitemize bekleriz.
    Zaten bu işler elemeği göznuru dökülerek yapılan işler olduğundan resimlerden dolayı gözlerinize verdiğimiz rahatsızlıktan çok özür dileriz. Bu sorunu çözmek için uğraşıyoruz zaten. Hepinize kolay gelsin. Hayırlı Ramazanlar.

    YanıtlaSil
  10. modellerin fotoğrafları hiç belirgin çekilmemmiş

    YanıtlaSil
  11. slm ablam valla işlemleriniz süper yemin ederim şaşırdık ama yapamıyoruz ya nasıl yapabilir bize yardımcı olurmusunuz?bide ne kısa zamanda hayırlısı ile gelin olacam böyle ceyizlerimin olmasını istiyorum ama yardım eden yok.bana yardım edebilirmisiniz...:)

    YanıtlaSil
  12. Modelleri beğendiğine çok sevindim umarım seninde çeyizinde daha güzelleri olur. Sana nasıl yardım edebileceğimi bilmiyorum fakat zaten bu site ile insanlara en azında fikir vermek açısından yardımcı olabildiğime inanıyorum. Çeyiz konusunu fazla dert etme bence çünkü önemli olan ikinizin anlaşması diğer şeyler boş. Allah tamamına erdirsin yinede yardımcı olabileceğim bir konu olursa elimden geleni yaparım.

    YanıtlaSil
  13. havlu kenarı örnekleri için teşekkür ederim havlu kenarı modasını buradan takip ediyorum sayenizde

    YanıtlaSil
  14. siz beğenmeğenlere bakmayın ablacım.valla örnekleriniz çok güzel.annem bile daha 13 yaşında olmama rağmen bu siteden bana havlu kenarı oyalarına bakıyor.ve çok beğeniyor.ama yapılışlarını da gösterir veya tarif ederseniz daha iyi olur.yazık kadıncağız örnek çıkarıcam diye 1 saat bilgisayarın başında oturuyor.hadi o bişi değil de ben msn me giremiyorum.ablacım lütfen acıyın bana ya.arkadaşlarımda mahrum ediyorlar beni.hatta bazen yengem bile annemle bir olup bu siteden örnek çıkarıyor.siteniz çok güzel umarım sizde öylesinizdir size güveniyorum by bybybybyby

    YanıtlaSil
  15. bize olumsuz mesaj yazanların genelde rakip diyebileceğim site sahipleri oldupunu farkettiğim için olumsuz yorumlarını pek dikkate almıyorum fakat modellerin açıklaması konusunda yapılan eleştirileri haklı buluyorum ve bu problemi en kısa zamanda çözeceğim. annenize selamlar sende 13 yaşındaymışın bilgisayar da msn de harcadığın vakti engellediğim için mutluyum diyebilirim çünkü umarım msn derslerini aksatmıyordur. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. ben 17 yaşımdayım bütün örneklerinizi beğendim ve bir kaçını çıkardım gerçekten çok güzel bir site ama başka örneklerde koysanız iyi olur çünkü hepsini çıkardığım zaman ben başka örnek bulamayacağım ondan şimdiden ilginize teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  17. havlu kenarları çok güzel.1. kenar ile 8. kenar nasıl acaba:)

    YanıtlaSil
  18. slm ben firdevsçok güzel çok beğendim model bulmak çok zor oluyo arkadaşlar vermek istemiyo ben dedim internette her şeyin çaresi var ve bunları gördüm çok hoşuma gitti bu arada çeyiz hazırlıyorum 6. havluyu beğendim eğer tarifini verirseniz daha ayrıntılı ii olur şimdiden teşekürler.....

    YanıtlaSil
  19. mr benordu gölköyden katılıyorum örnekler çok güzelelinize gözünüze salık acaba başkasının örneklerinide yayınlıyormusunuz ben göndersem

    YanıtlaSil
  20. Sevgili ordu gölköyden arkadaşım tabiiki gönderdiğiniz örnekleri yayınlarız sitemizde bize örnek gönderen kişilerin örnekleride zaten yayınlanmaktadır. Eğer Göndereceğiniz örnek sayısı fazla ise sizin adınıza yazılmasını istediğiniz bilgilerinizle birlikte size özel sayfa oluşturabiliriz. örneklerinizin resimlerini ve yazılmasını istediğiniz şeyleri danteloya@gmail.com adresine gönderebilirsiniz

    YanıtlaSil
  21. çok gzl ama ablmlar bakana kadar öldürdüler bni braz daha kısa olsn

    YanıtlaSil
  22. Hepsi çok güzel birer havlu kenarı örüp gönderir misiniz

    YanıtlaSil
  23. Sitenizi çok beğendim bendeki modelleri de beğeneceğinizi düşünüyorm. İyi çalışmalar kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  24. Ellerinize sağlık
    www.elisi.biz

    YanıtlaSil
  25. tek kelime ile harika söper

    YanıtlaSil
  26. hepsi çok güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  27. cok begendim vallaaa süperr olmus siz dahacok yayınlayın benim işim yok ben bakarım

    YanıtlaSil
  28. çok hoş örnekler tebrik ederiz

    YanıtlaSil
  29. s.a çok güzel olmuş eline saglık :)

    YanıtlaSil
  30. ellerinize saglık cok güzel hepsi begendiklerimi alıyorum ve ekmek paramı kazanmaya çalışıyorum allaha emanet olun teşekkürler

    YanıtlaSil
  31. örnekler güzel ama örneği çıkarırken zorlanıyorum daha yakın çekimde gösterirseniz çok seinirim selamlar

    YanıtlaSil
  32. daha basit olsa daha iyi olur örnekler çok güzel

    YanıtlaSil
  33. havlu kenarları çok güzel ama zor

    YanıtlaSil
  34. 8. havlu kenarını ve sonuncu havlu kenarını tarif edebilir misiniz? çok acil.
    şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  35. ellerinize sağlık çok güzel olmuş tek kelimeyle harika teşekkürler

    YanıtlaSil
  36. cok hos hepsi tebrikler suuuuuuuuuuuuuupeeeeeeeeeerrrrrr.

    YanıtlaSil
  37. rica etsem sondan üçüncünün nasıl yapılacağını anlatabılırmısınız

    YanıtlaSil
  38. örnekleri yatay deyilde dik olarak koyarsanız daha güzel çıkartılır birde ill başt-langıç sırasını gösterirseniz iyi olur

    YanıtlaSil
  39. en sondan 3'üncüsünü çok beğendim

    YanıtlaSil
  40. dönme dolap havlu örneği muhteşem tarif edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  41. ya ben nısan tepsı orneyı ıstıyorum e olursunuz yokmu

    YanıtlaSil
  42. süper miş süperrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  43. yaa bayannar örgü ören biri bunnarı kolayca çıkarabilirr yaaa

    YanıtlaSil
  44. 3.süper yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  45. en sondan 3. altın sarısıyla yapınca çok hoş oluyo bende var

    YanıtlaSil
  46. hepsi çok güzel ama bide yapılışınada yazsanız daha güzel olur kardeşler elinize saglık

    YanıtlaSil
  47. elinize sağlık çok mükemmel olmuş ikitanesini kızıma yaptım bile teşekkürler allaha emanet olun

    YanıtlaSil
  48. bence hepsi çok güzellll

    YanıtlaSil
  49. BENDE ORDULUYUM BU SİTEDE KİLERLE HEMŞERİ OLUYORUZ HERHALDE TÜM ORDULULARA SELAMLAR ADIM YAĞMUR :)

    YanıtlaSil
  50. süperdi o kadar

    YanıtlaSil
  51. Merhaba,

    Ben su ilk resimde olan havlu kenarini çözemedim, yardimci olurmusunuz? Ya yakindan daha net bir fotograf veya bir tarif alsam çok iyi olur.

    YanıtlaSil
  52. annam çoook beyendi biraz kısa vaya hiç yayınlamayın

    YanıtlaSil