HAVLU KENARI 14 ADET

HAVLU KENARI OYALARI
Size son ördüğüm örneklerden birini daha yayınlıyorum ve daha bir çok yeni model yapıyorum oyaları ördükçe sizlerle paylaşmaya devam edeceğim .

Yeni havlu kenarı örnekleri ne yan kısımdaki havlu kenarı modelleri bölümünden ulaşabilirsiniz sürekli olarak yenileri eklenmektedir














  Modeli daha rahat çıkarabilmeniz için ayrıntısıyla çektim kolay gelsin.
 Üstteki model Sevim Arslan'ın çeyizinden ellerine sağlık güzel bir model teşekkür ediyoruz.
Çeşitli havlu kenarları havlu danteli havlu modelleri havlu kenarı modeli örnek ve modelleri
towel edging

DEĞİŞİK HAVLU KENARLARI DAHA SONRA AYRINTILI FOTOĞRAFLARINI YAYINLAYACAĞIM
Bademli havlu kenarı modeli. Bu örnek mutfak havlusu danteli olarak başlanılmış bir örnek. Büyük halka üzerine sık iğne yapılıp daha sonra model bu halka üzerine başlanılmış havlunuzun büyüklüğüne göre örneği büyütebilirsiniz. Havlunun tüm etrafını istediğiniz gibi tığlayabilirsiniz. 
havlu kenarı modelleri
54 yorum
Adsız
Adsız

dokuzuncu havlu kenarını tarif edebilirmisin

Reply
Adsız
Adsız

çok güzel ama iğne oyasıda olursa daha güzel olur

Reply
admin

havlu kenarı iğne oyası modelini hemen ekliyorum

Reply
Adsız
Adsız

22. ve 23. havlunun kenarini bana tarif edebilrmisiniz bi zahmet

Reply
admin

22. ve 23. mutfak havlusu yapılışı üzerinde tarif edilmiştir teşekkürler

Reply
Adsız
Adsız

sondaki havlu kenarını tarif edin lütfen

Reply
Adsız
Adsız

bunlar pek güzel değil

Reply
Adsız
Adsız

ya nasıl siteniz va sizin hiç düzenlemiyosunuz..
dünyada neler oluyo bitiyo haberiniz yok...
yeni havlu kenarlarından koyunda bari sitem de var diye hava atın.
bu kadarda olmazki
resimlere tıklıyorum örnek çıkarıcam diye miyop olucam nerdeyse....
ayıp,yazık yazık.....
birdah girmicem bu siteye...
kusura bakmayın......

Reply
admin

Sitemizde bulunan modeller zaten en yeni en ojinal modellerdir. Diğer dantel sitelerinde olduğu gibi başka yerden alıntı modellerle yapılan bir site değildir. Hatta diğer sitelerdeki modellerin bazıları bizden alıntı veya bizden esinlenerek yapılmıştır. Sizlerden daha çok bu konu ile ilgili diğer siteleri ben takip ediyorum fakat hiç bir yerde bizdeki kadar çok , yeni ve orjinal modele rastlamadım. Dantel oya işinden anlayan insanlar bunu daha anlayacaklardır.
Güncelleme konusuna gelince diğer siteler içinde en çok güncelleme yapan yine biziz ve en çok yeni model ekleyen yine biziz.
Yinede yorumunuz için teşekkür ederiz lütfen kızmayın sürekli yeni modeller eklenecektir yine sitemize bekleriz.
Zaten bu işler elemeği göznuru dökülerek yapılan işler olduğundan resimlerden dolayı gözlerinize verdiğimiz rahatsızlıktan çok özür dileriz. Bu sorunu çözmek için uğraşıyoruz zaten. Hepinize kolay gelsin. Hayırlı Ramazanlar.

Reply
Adsız
Adsız

modellerin fotoğrafları hiç belirgin çekilmemmiş

Reply
Adsız
Adsız

slm ablam valla işlemleriniz süper yemin ederim şaşırdık ama yapamıyoruz ya nasıl yapabilir bize yardımcı olurmusunuz?bide ne kısa zamanda hayırlısı ile gelin olacam böyle ceyizlerimin olmasını istiyorum ama yardım eden yok.bana yardım edebilirmisiniz...:)

Reply
admin

Modelleri beğendiğine çok sevindim umarım seninde çeyizinde daha güzelleri olur. Sana nasıl yardım edebileceğimi bilmiyorum fakat zaten bu site ile insanlara en azında fikir vermek açısından yardımcı olabildiğime inanıyorum. Çeyiz konusunu fazla dert etme bence çünkü önemli olan ikinizin anlaşması diğer şeyler boş. Allah tamamına erdirsin yinede yardımcı olabileceğim bir konu olursa elimden geleni yaparım.

Reply
Adsız
Adsız

havlu kenarı örnekleri için teşekkür ederim havlu kenarı modasını buradan takip ediyorum sayenizde

Reply
Adsız
Adsız

siz beğenmeğenlere bakmayın ablacım.valla örnekleriniz çok güzel.annem bile daha 13 yaşında olmama rağmen bu siteden bana havlu kenarı oyalarına bakıyor.ve çok beğeniyor.ama yapılışlarını da gösterir veya tarif ederseniz daha iyi olur.yazık kadıncağız örnek çıkarıcam diye 1 saat bilgisayarın başında oturuyor.hadi o bişi değil de ben msn me giremiyorum.ablacım lütfen acıyın bana ya.arkadaşlarımda mahrum ediyorlar beni.hatta bazen yengem bile annemle bir olup bu siteden örnek çıkarıyor.siteniz çok güzel umarım sizde öylesinizdir size güveniyorum by bybybybyby

Reply
admin

bize olumsuz mesaj yazanların genelde rakip diyebileceğim site sahipleri oldupunu farkettiğim için olumsuz yorumlarını pek dikkate almıyorum fakat modellerin açıklaması konusunda yapılan eleştirileri haklı buluyorum ve bu problemi en kısa zamanda çözeceğim. annenize selamlar sende 13 yaşındaymışın bilgisayar da msn de harcadığın vakti engellediğim için mutluyum diyebilirim çünkü umarım msn derslerini aksatmıyordur. Teşekkürler

Reply
Adsız
Adsız

ben 17 yaşımdayım bütün örneklerinizi beğendim ve bir kaçını çıkardım gerçekten çok güzel bir site ama başka örneklerde koysanız iyi olur çünkü hepsini çıkardığım zaman ben başka örnek bulamayacağım ondan şimdiden ilginize teşekkür ederim

Reply
Adsız
Adsız

havlu kenarları çok güzel.1. kenar ile 8. kenar nasıl acaba:)

Reply
Adsız
Adsız

slm ben firdevsçok güzel çok beğendim model bulmak çok zor oluyo arkadaşlar vermek istemiyo ben dedim internette her şeyin çaresi var ve bunları gördüm çok hoşuma gitti bu arada çeyiz hazırlıyorum 6. havluyu beğendim eğer tarifini verirseniz daha ayrıntılı ii olur şimdiden teşekürler.....

Reply
Adsız
Adsız

mr benordu gölköyden katılıyorum örnekler çok güzelelinize gözünüze salık acaba başkasının örneklerinide yayınlıyormusunuz ben göndersem

Reply
admin

Sevgili ordu gölköyden arkadaşım tabiiki gönderdiğiniz örnekleri yayınlarız sitemizde bize örnek gönderen kişilerin örnekleride zaten yayınlanmaktadır. Eğer Göndereceğiniz örnek sayısı fazla ise sizin adınıza yazılmasını istediğiniz bilgilerinizle birlikte size özel sayfa oluşturabiliriz. örneklerinizin resimlerini ve yazılmasını istediğiniz şeyleri danteloya@gmail.com adresine gönderebilirsiniz

Reply
Adsız
Adsız

çok gzl ama ablmlar bakana kadar öldürdüler bni braz daha kısa olsn

Reply
Adsız
Adsız

Hepsi çok güzel birer havlu kenarı örüp gönderir misiniz

Reply
hulyalı

Sitenizi çok beğendim bendeki modelleri de beğeneceğinizi düşünüyorm. İyi çalışmalar kolay gelsin.

Reply
Adsız
Adsız

Ellerinize sağlık
www.elisi.biz

Reply
Adsız
Adsız

tek kelime ile harika söper

Reply
Adsız
Adsız

hepsi çok güzel ellerinize sağlık

Reply
Adsız
Adsız

cok begendim vallaaa süperr olmus siz dahacok yayınlayın benim işim yok ben bakarım

Reply
Adsız
Adsız

çok hoş örnekler tebrik ederiz

Reply
Adsız
Adsız

s.a çok güzel olmuş eline saglık :)

Reply
Adsız
Adsız

ellerinize saglık cok güzel hepsi begendiklerimi alıyorum ve ekmek paramı kazanmaya çalışıyorum allaha emanet olun teşekkürler

Reply
Adsız
Adsız

örnekler güzel ama örneği çıkarırken zorlanıyorum daha yakın çekimde gösterirseniz çok seinirim selamlar

Reply
adile nuray

daha basit olsa daha iyi olur örnekler çok güzel

Reply
Adsız
Adsız

havlu kenarları çok güzel ama zor

Reply
Adsız
Adsız

8. havlu kenarını ve sonuncu havlu kenarını tarif edebilir misiniz? çok acil.
şimdiden teşekkürler

Reply
Adsız
Adsız

ellerinize sağlık çok güzel olmuş tek kelimeyle harika teşekkürler

Reply
Adsız
Adsız

cok hos hepsi tebrikler suuuuuuuuuuuuuupeeeeeeeeeerrrrrr.

Reply
Adsız
Adsız

rica etsem sondan üçüncünün nasıl yapılacağını anlatabılırmısınız

Reply
Adsız
Adsız

örnekleri yatay deyilde dik olarak koyarsanız daha güzel çıkartılır birde ill başt-langıç sırasını gösterirseniz iyi olur

Reply
Adsız
Adsız

en sondan 3'üncüsünü çok beğendim

Reply
Adsız
Adsız

dönme dolap havlu örneği muhteşem tarif edebilirmisiniz

Reply
Adsız
Adsız

ya ben nısan tepsı orneyı ıstıyorum e olursunuz yokmu

Reply
Adsız
Adsız

süper miş süperrrrrrrrr

Reply
Adsız
Adsız

yaa bayannar örgü ören biri bunnarı kolayca çıkarabilirr yaaa

Reply
Adsız
Adsız

3.süper yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Reply
Adsız
Adsız

gozel

Reply
Adsız
Adsız

en sondan 3. altın sarısıyla yapınca çok hoş oluyo bende var

Reply
Adsız
Adsız

hepsi çok güzel ama bide yapılışınada yazsanız daha güzel olur kardeşler elinize saglık

Reply
Adsız
Adsız

elinize sağlık çok mükemmel olmuş ikitanesini kızıma yaptım bile teşekkürler allaha emanet olun

Reply
Adsız
Adsız

bence hepsi çok güzellll

Reply
YAĞMUR
YAĞMUR

BENDE ORDULUYUM BU SİTEDE KİLERLE HEMŞERİ OLUYORUZ HERHALDE TÜM ORDULULARA SELAMLAR ADIM YAĞMUR :)

Reply
Adsız
Adsız

süperdi o kadar

Reply
Adsız
Adsız

Merhaba,

Ben su ilk resimde olan havlu kenarini çözemedim, yardimci olurmusunuz? Ya yakindan daha net bir fotograf veya bir tarif alsam çok iyi olur.

Reply
Adsız
Adsız

annam çoook beyendi biraz kısa vaya hiç yayınlamayın

Reply

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.