BEBEK ÖRGÜLERİ 11 ADET TARİFLİ

11 TANE BEBEK ÖRGÜSÜ TARİFİ
Aşağıda sizlere bir adet pembe kurdela süslemeli bebek hırkası, Mavi balık desenli hırka, Beyaz cepli bebek hırkası, Bebek yelek ve patik takımı, Bir pembe bir  mor olmak üzere 2 adet örgü bebek elbisesi, 1 adet panço ve 3 adet yelek modeli yayınlıyorum. Resimleri örgüler çıkarılacak şekilde çekmeye çalıştım. Bazılarının tarifini resimlerin altında anlattım. Yine de anlaşılmayan bir yer olursa tarif edebilirim. Sizlere kolay gelsin.
bebek hırka



bebek hırka


bebek hırka



bebek yelek

bebek yelek
patik
minik AZRA nın elbisesi

bebek elbise örgü
bebek elbise örgü

bebek elbise örgü
Büyük kızıma yeni ördüğüm panço modeli çok güzel ve kolay bir model çok da sıcak tutuyor.
yapılışı:kareler 40 ilmek başlanır.4 sıra pirinç örülür sonra kenarlardan 4er ilmek pirinç
yapılıp iç kısım düz örülür bitiş kısmıda tamamı pirinç örülür.Yeşil olan omuz bölümü 55 ilmek başlanır yine pirinç örülür knarlar pirinç orta düz örülür istenilirse tamamını pirinç örebilirsiniz.bu örülen parçaların hepsi önce kendi renginde tığla iki zincir çekilerek batılır sonrada yeşil renkle tığlanır.parçalar dikerek tamamlanır . En son püsküllü yapılır.

bebek panço


çocuk panço

YELEK AÇIKLAMASI:
İlmek sayısını yeleğin büyüklüğüne göre ayarlayın.haroşa örgüsü yapılıyor 8 sıra. Daha sonra yanlarda sekizer ilmek haroşa örüp iç kısmı düz örgü yapılıyor. Kol kesim yeri 16 ilmek haroşa örülerek devam edin.8 sıra ördükten sonra 8 ilmek kesilip kalan 8 haroşa örülür. yaka kısmı da benzer şekilde kesilerek örülüyor.Cepler sonradan örülüp dikiliyor .Üzerindeki çiçekler iğne ile yapılıyor.Yaka kısmı ve ön kısımlar tığlanarak yelek bitirilir.

kız çocuğu yelek örgüsü modeli

bebek yelek

bebek yelek

bebek yelek
24 yorum
Adsız
Adsız

iyi gunler,

ilk yelek cok guzel, onu yapmak istiyorum ama ayrintilari bana yazar misiniz.

Reply
Adsız
Adsız

merhaba,ben de bu pançodan kızıma örmüştüm.ortalara çiçek yapmıştım.öylede çok güzel olmuştu.yelekler çok güzel.

Reply
Adsız
Adsız

kırmızı lacivert beyaz askılı kız çocuk elbisesi çok güzelmiş en kısa zamanda bende torunuma öreceğim teşekkürler

Reply
Adsız
Adsız

çok güzelmiş hoşuma gitti teşekküre ederim daha fazlasını
isterimteşekkürler

Reply
Adsız
Adsız

Yaptığınız pançodan annemde örecek bloğumun adını vereyim kızınızın kaç yaşında olduğunu yorum olarak belirtin.pembe ,yeşil ve beyaz renkleri kullandığınız pançoyu diyorum .bloğum =betulundiyari.blogcu.com yazarsanız çok sevinirim bende anneme iletirim

Reply
admin

pembe,yeşil,beyazlı panço modelini 8 yaşındaki kızıma ördüm

Reply
meryem

turuncu üzerine beyaz çiçekli olan pançodan önceki elbise modelini yapmak istiyorum ölçülerini ve tarifini 6-9 aylık bebek için vererbilirmisiniz? teşekkürler

Reply
admin

sevgili mery o elbise 4,5 aylık bebeğe göre örülmüş elbise 80 tek ilmek başlanıyor kol kesim yerinde 8 ilmek kesiliyor belde ise bele gelmeden haroşa denen örgülerden her iki tarafında birer tane kesiliyor(çiçek işlemeli örgünün olduğu yer)ama siz daha büyük başlamalısınız birde ipin kalınlığı önemli burdaki malzeme normal incelikte daha kalın bir ip kullanırsanız aynı sayıda başlayabilirsiniz gerçi kalın iplede kaba olabilir

Reply
Adsız
Adsız

tarifiniz için çok teşekkür ederim. mery

Reply
Adsız
Adsız

iyi hoş bu modelleri bizimle paylaşıyosunuz çok teşekkürler.ama birde örgüye yeni başlamış olanları düşünerek açıklamalarınıda gönderseniz daha iyi olmazmı?zira ben ve benim gibiler sadece bakmakla yetiyoruz.

Reply
Adsız
Adsız

�rg�ler �ok g�zel en �okdak�r�z� kazak

Reply
Adsız
Adsız

butun ornekler harıka ıyıkı varsınız ama resımlerı ya bıraz buyutun yada bı parca acıklamasını yazsanız daha ıyı olmazmı tesekurler

Reply
Adsız
Adsız

pembe işlemeli bebek elbisesinin modelini yazabilirmisiniz

Reply
Adsız
Adsız

bebek resimli olan jile çok güzeldi lütfen nasıl yapıldığını yazın anem çok beyediğini söylüyo bende çok beyendim

Reply
admin

jile elbisesinin tarfi yaka kısmından başlanıyor 116 tek ilmek 2 düz 2ters şeklinde örülür dönerek örüldüğü için arası naylon olan küçük şişlerden kullanılıyor 14 sıra ör daha sonra omuz kısmı için 24 ilmek ön ve arka için 34 ilmek gelecek şekilde ayarla omuz kısımları kes diğer kısımları örereken kol kısmı yerinde 20 ilmek çıkarıyoruz ve şiş ile dönerek örmeye devam ediyoruz alt etek kısmına kadar düz ör daha sonra resimde görünen eteğin uç kısmındaki modeli bir kesip bir arttırarak yapıyoruz daha sonra iki sıra düz örüp örgüyü bitiriyoruz üstündeki çiçekler tığ ile örülüp dikilmiştir

Reply
admin

Bu arada eteğin uç kısmı artıp kesilen kısımdan bükülüp arkadan dikiliyor ve bu görüntü çıkıyor

Reply
admin

pembe işlemeli bebek elbisesinin tarifini 13 ocak tarihli yoruma bakarsanız orada yazıyor

Reply
Adsız
Adsız

sari kahverengi hirkanin

yapilisini yazarmisiniz

Reply
Adsız
Adsız

gerçekten eşsiz modeller bunları kullanmayacaksınız değilmi zaten insan kıyamaz.

Reply
Adsız
Adsız

çok güzel modeller ama nasıl örüldüğünü ilmek sayısınıda yazarsanız daha güzel olcak benim gibi acemiler için:)tşk ederim

Reply
Adsız
Adsız

ayyy hepsi çok harika... kızıma yapıcam aynılarını.2 aylık bebeğe olur umarım

Reply
maniacforces

tarifleriniz çok güzel elinize sağlık bende torunuma öreceğim...

Reply
Adsız
Adsız

salıhıme ordum çoraplar guzel oldu

Reply

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.