Halkalı Havlu Kenarı Çiçek Modeli

Biraz da yeni havlu kenarı modelleri paylaşalım. Son ördüğüm çiçekli halkalı havlu kenarı oldukça farklı bir model. Farklı renklerle de örmeyi düşünüyorum. Şimdilik havluya uyması için bu renkte ördüm. Bu havlu kenarını örerken severek ördüm çok hoşuma gitti.
Havlu kenarındaki aşamaları kısaca size anlatayım. İlk olarak beyaz dantel kısmını ördüm 11 kutucuk olacak şekilde ayarladım. İsterseniz sayıyı biraz daha arttırabilirsiniz. Sonraki adım halkalarla mavi kısmı önce yaptım. İlk olarak 36 sık iğne doldurdum daha sonra bir sık iğne 4 zincir çekip tepesine battım 1 zincir çekip bir ara verip tekrar sık iğne yaptım ve zincir çekip yine tepesine battım. Bu şekilde 18 tane oluyor. 
Beyaz olan halkalı kısmı son olarak yapıp çiçek kısmını tamamlıyoruz. Ekleme yerlerini resmi büyüterek bakabilirsiniz.
Yaprak kısmı yine halkayı sık iğne dolduruyoruz. 5 zincir yapıp tekrar batıyoruz. Bu şekilde 7 tane yapıp dönerek her sırada eksiltip  1 tane kalana kadar devam ediyoruz. Tepede yan kısımdan sık iğne yaparak aşağıya kadar örüyoruz. Bu şekilde üç tane olacak. Son olarak 15 zincir çekip çiçek kısmına batılıyor ve doldurularak tekrar yeşil kısma dönüyoruz.
Her şey bittikten sonra beyaz dantele eşit aralıklarla dikiyoruz.   
havlu kenarı örnekleri

havlu kenarı modelleri

havlu kenarı modelleri

havlu kenarı örnekleri


Hiç yorum yok

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.