Gösterişli Şal Modelleri

Burada birbirinden gösterişli şal modeli bulunmakta. Üçgen şal , dikdörgen şal,etoller ve bolero modeli şeklinde farklı modeller. Bu şalların daha önce çoğunu paylaştım. Bu resimler izleyicilerimden gelenler. Oldukça şık görünen şallar sizle paylaşmaya değer.
Şal örgüsünde genelde tığ ile yapılan modelleri görmekteyiz. Tabi şiş örgüleri de bulunmakta. Bana gör tığ ile yapılanlar daha kolay örülmekte motif ya da belli bir sırayı takip ederek örülmekte. Böylelikle elde ağırlık yapmaz ama şiş örgülerinde model büyüdükçe kollar yorulmaya başlar ve örgü işi de yavaşlar. Bunun için ben tığ örgülerini tercih ediyorum. Çok zevkle örüyorum kullanıyor musun derseniz çok nadir.


şal örnekleri

şal örnekleri

şal örnekleri

şal örnekleri

Hiç yorum yok

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.