Milföy ile Kolay Pizza Nasıl Yapılır

 milföy pizza tarifi
Uzun bir aradan sonra tekrar sizlerle birlikteyim. Aslında tekrar yayın yapmayı düşünmüyordum. Birileri özellikle benim  siteme kafayı taktı. Sitemin içeriğini çalarak bir çok sitede yayınladı. Normal olarak belirli bir süre sonra her yerde benim örgülerim çıkmaya başladı tabi ki başka sitelerde. Bütün çabalarıma rağman de  bir sonuç alamadım. Emeğe saygı diye bir şey yok bilmiyorum bundan sonrada aynı şeyler devam edermi .Ben yinede bir şeyler paylaşmaya devam etmeye karar verdim. Lütfen emeğe saygı.

SİZLER İÇİN MİLFÖY İLE KOLAY PİZZA

  • Öncelikle marketten alacağınız milföy
  • Evinizde ola sucuk kaşar domates susam
  • Normal pizza için kullanılan tüm malzemelerden kullanabilirsiniz.


Yapacağınız işlem çok basit milföyleri tepsiye dizelim.
Üzerine domates kaşar sucuk yada salam sosis kullanılarak  dolduralım son olarak üzerine susam serpelim. 
Fırında kızarana kadar pişirelim. Sabah kahvaltısı için yapabileceğiniz pratik bir tarif. Sıcak sıcak servis edebilirsiniz.

Hiç yorum yok

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.