Nazar Boncuğu Havlu Oyaları

Havlu kenarı örnekleri arasında en çok sevdiğim modellerden birisi. Ben bu dantelden örmedim ama siz sevgili bayanlardan gelen havlu kenarı örneklerinden birisi. Bu örneği de yine nette buldum özellikle  rengi dikkatimi çekti çok hoş olmuş. Kalıplaşmış modelin dışında görünümü dikkat çekici. Farklı boylarda yapılan nazar boncukları uğraş istiyor.Fakat sonuç itibariyle mükemmel bir havlu kenarı ortaya çıkmış.   
havlu kenarı modelleri

Boncuklu oya örneği modeli olarak yayınladığım resimde gördüğünüz gibi iki farklı boncuk bulunmakta. Bir dönem çok moda olan bu boncuklar hala örülmeye devam ediyor. Örgünün kolay olması ve bu yolla değişik fikirlerin ortaya çıkması tabi ki örgü sayısını da artırıyor. Altta gördüğünüz örnek çok sık gördüğüm modellerden değil ben çok beğendim. Örgüyü arka kısımdan ütülediğiniz takdirde tekrar ütü istemiyor.  
yazma kenarı

Hiç yorum yok

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.