Tığ örgüsü abiye şal modelleri

Emine Hanımdan aldığım şal modeli. Tığ ile örülen bu modeli bayanların birçoğu tanımıştır. Dantel kenarı olarak örülen bir örneğin  şalda kullanışı. Bizim hanımlarımız çok yaratıcı ben ilk gördüğümde şaşırmıştım gerçekten hiç aklıma gelmezdi böyle bir dantel modelinin şala dönüştürülmesi. Bu örnekten sonra bir çok dantel modelinin de dönüşümünü gördüm. Sizde farklı modellerinizi deneyerek şal örebilirsiniz bence. 
şal modelleri

tığ örgüsü modelleri

Zincirli Üçgen Şal
Yaz bitiyor ve yün örgüleri soğukların başlamasıyla ellerimize alacağız. Bende sizlere şal modeli yayınlayarak başlamak istedim.
Üçgen olacak şekilde başlanmış bir örnek. Bu örgü bana çok  farklı geldi zincir görünümü verilmiş.Aslında yapılan özel bir şey yok resmi büyüterek bakarsanız çok basit olduğunu görürsünüz. Sadece dolguyu fazlaca doldurmak. Bu modeli yapan kişiyi bilmiyorum  tek bu resim vardı kenarını istediğiniz gibi yapabilirsiniz. Başka şal modellerine bakarak da fikir edinebilirsiniz.     
üçgen şal örnekleri

Hiç yorum yok

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.