2014 Halkalı Havlu Kenarı ve Yapılışı

Havlu oyaları havlu kenarı dantel modelleri
halkalı havlu kenarı

 Halkalı havlu kenarı ve nasıl yapıldığını ayrıntılı resimlerle anlatmaya çalıştım. Bu tür havlu kenarlarında da işinize yarayacağını düşünüyorum. Bir tane halkayı alıp 6 defa sık iğne yapılıyor ve ikinci halkaya geçerek tamamını sık iğne dolduruyoruz. Tekrar ilk halkaya geçip altı defa sık iğne daha yapılıyor.
halkalı havlu kenarı

Şimdi tekrar halka alıp tamamını doldurarak tekrar ilk halkaya dönüyoruz.
halkalı havlu kenarı
 Bu şekilde hepsini ördüğümüzde alttaki görüntünün ortaya çıkması gerekiyor.
halkalı havlu kenarı
 Alttaki resim bitmiş hali
halkalı havlu kenarı
 Bu halkaları yeşil renkte ip kullanarak hem birleştirdim hem de çiçek görünümü ortaya çıktı.
halkalı havlu kenarı
Alt resimde küçük çiçek için orta kısmın başlangıcını gösterdim. Sekiz zincir çekip dönerek ilk zincire  batıp yuvarlak elde ediliyor. Tekrar üç zincir çekip bu şekilde altı delik olacak şekilde örüyoruz.
 halkalı havlu kenarı
 Bu  her deliğe 4 zincir  4 trabzan ama hepsini çekip tek seferde topluyoruz.

halkalı havlu kenarı
 Tekrar 4 zincir çekip iniyoruz.
halkalı havlu kenarı
 Modelin bitmiş hali havlunuza göre istediğiniz şekilde dikebilirsiniz.

 Burda da farklı şekilde gösterdim
halkalı havlu kenarı
 Bu da farklı bir fikir.
halkalı havlu kenarı

Hiç yorum yok

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.