HALKALI HAVLU KENARI MODELLERİ 7

Halka ve boncuklarla yapılan gösterişli bir model  bu örneği motifmatik.com dan almıştım.Bu tür halkalı havlu kenarı örneği çok fazla yayınladım ve diğer sitelerde de yayınlandı bunun farklılığı boncuklarla süslenme şekli hoşuma gitti.Gerçekten bu havluyu ören arkadaş hem zevkli hemde yaratıcı. Bir örneği çok farklı hale getirmek herkesin becereceği bir şey değil.İnternette o kadar çok elişi sitesi varki bu işten anlayanda anlamayanda yapıyor.Örneğin benim sitemde yayınladığım modellerimin hepsini sanki kendi yapmış gibi yayınlayan bir çok site var.Neyse bunlarla moralimi bozmayıp devam ediyorum.Bu halkalı havlu kenarını sizlere fikir olması amacıyla koydum benim uzun süredir yapmak istediğim bir örnek.  CD li havlu kenarı modeline buradan ulaşabilirsiniz.   
halkalı havlu kenarı modeli

2 yorum
Adsız
Adsız

sidili havlu kenarı örnekleriniz yokmu yapılışı lazım

Reply
admin

sidili havlu kenarı örneğim var fakat başlık olarak pullu havlu kenarı demiştim bu şekilde ararsanız bulabilirsiniz

Reply

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.