İĞNE OYASI TEPSİ DANTELİ

İğne oyası ile yapılmış bir model ben iğne oyası yapmasını bilmiyorum fakat öğrenmeye çalışıyorum gerçekten çok emek isteyen ve sabır isteyen bir iş bu modeli komşum yapmış bende sizlerle paylaşmak istedim
iğne oyası modelleri



Sonunda sizlerle beraberiz tahminimden erken açıldı. Ben bir iki hafta daha açılmaz diye düşünüyordum  çok uzun süre ayrı kaldık neyse bunu kısa sürede telafi ederiz. Blogger kapatılmasıyla en büyük uğraşım internetten bir zevk almamaya başlamıştım o yüzden bugün çok mutluyum. Nerdeyse iki aya yaklaşan haksız yere cezadan sonra özgürce yayınlarımıza devam edebiliriz. Geçenlerde yazdığım gibi bu sürede bende boş durmadım hem ördüm hem de gördüklerimin resimlerini çektim Alttaki de bunlardan biri orta kısmı dantel kenar kısımlarında iğne oyası yapılmış bunu bir benzerinide yayınlamıştım fakat bunu iğne oyası farklı yapılıyor bu sebeplede daha gösterişli  
İĞNE OYASI MODELLERİ

İĞNE OYASI MODELLERİ

Hiç yorum yok

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.