9 11 2009

YENİ TEPSİ DANTELİ

Sizler için tepsi dantelinin daha yakın resimlerini yayınlıyorum kenar kısımları  dönülerek örülüyor alt resimden bakarak sayılarını ayarlayabilirsiniz.Bu modeli görümcemden almıştım  tam örülüşünü bende bilmiyorum fakat kısa süre içinde nasıl örüldüğünü öğrenip sizlerle paylaşacağım 

İşte sizlere çok değişik bir tepsi örtüsü modeli.Bu modeli görümcem yaptı uzun süredir yayınlamak istiyordum fakat terslikler üst üste geldi ama en sonunda yayınlıyorum.Orta model bildiğiniz bir model burdaki farklılık kenar kısımları dönerek örülüyor tamamiyle zincir biraz sabır işi

3 yorum :

  1. Gül ve çiçek desenlerine hayranım.Özellikle danteller de çok sık kullanırım.bu örneği bizlerle paylaştığınız için çok teşekkür ederim.GÜLLERİN ARASINDAKİKAFESLERİN NASIL YAPILDIĞINI ANLATIRMISINIZ? Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize emeklerinize sağlık çok güzel olmuş örneği kaydettim kendime en kısa zamanda yapıcam.

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık çok harika kafeslerle birlikte birde kenar zencirleri nasıl büzgülü olacak kısa zamanda yazarsanız çok sevinirim hemen başlıycam

    YanıtlaSil