AÇIKLAMALI ABİYE ŞAL

ANLATIMLI ŞAL ÖRGÜ MODELLERİ
Abiye şal modelinin yapılışı : 8 zincir çek birleştir 3 trabzan yap 4 zincir aynı şekilde 6 tane yap (ikili trabzan yapıyoruz)Bu model sırt kısmın orta yerinden başlanmış oluyor model sayısı attıkça öne doğru genişliyor
Yan kısımda arttırmalar yapılıyor aralara 6 zincir çekiliyor
Dört ortada ikili yanlarda modeli koyuyoruz
Örgünün yapılışı zincir öne gelecek şekilde tutup son trabzanın içine üç trabzan doldur 6zincir çek yine aynı şekilde yandaki üçlü trabzanın sonundakine zinciri öne getirip arka kısmından batıyoruz
Resimlere bakarak örme şeklini daha iyi anlayabilirsiniz

Her sırada yanlardan iki tane arttırıyoruz


Arttırma yerleri iki yanlardan
22 sıra ördükten sonra örümcek kısmına başlanır 7 sıra örümcek yap son sırada fıstık modeli denen (özellikle lif kenarında kullanılan) modelden yapıp bitiriyoruz öndeki gülü katlı gül örerek öne gelen kısma dikiyoruz


4 yorum
Adsız
Adsız

çoook teşekkür ederim
ilgilenip örülüşünü yazdığınız için

Reply
Adsız
Adsız

herşey çok güzel örnekleri çok güzel açıklamışsınız yanlız örneklerin üzerindeki yazılar örnek almamızı zorlaştırıyor o konuda ilgilenirseniz sevinirim o yazıları boş kısımlara yazsanız daha ii olur emeğinize sağlık

Reply
Adsız
Adsız

çok güzel olmuş hemen başladım yalnız bir sorum var gülün alt kısmı açılarak gitmiş bende üst üste geldi örümcekleri farklı bir yapılışımı var o kısmın yardımcı olursanız çok sevinirim

Reply
Adsız
Adsız

slm.cok süper ben bunu tv de gördügümde cok ugrastim bir türlü anliyamamistim ama simdi burdan cok kolay yaptim.ama su varki bu cocuk bedeni gibi duruyo ben sayilarini cogalttim yinede bana göre büyütülse sayisi daha iyi olur ellerine saglik bacim...

Reply

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.