Anlatımlı Abiye patik örgü

Açıklamalı Örgü : Örgü modelleri Patik örgü modelleri
Patiğin yapılış aşamalarını daha iyi anlamanız için boyutlarını küçülterek ördüm büyükler için 40 ilmek başlanır önce siyah görünen yer örülüyor iki ters iki düz (kazakların alt lastik kısmı gibi) uzunluk öçüsü bir karış ve dört parmak gelecek şekilde ayarlayın daha sonra turuncu görünen yerler örülüyor ben boncuk koymadan ördüm nasıl örüldüğünü görmeniz için her sırada iki ilmek(her iki yandanda kesilecek) eksilterek 8 ilmek kalacak şekilde kesin iki tarfıda aynı şekilde örüyoruz 8 ilmek kalınca bir buçuk karış olacak şekilde örün bileğimize bağlandığı için uzun olması gerekiyor örme işlemi bitince son resme bakınız ikiye büküyoruz ve siyah yerler bitene kadar dikiyoruz üst kısma gelen yere küçük bir çiçek örüp dikiyoruz umarım açıklamam anlaşılır olmuştur kolay gelsin



patiğin bitmiş halini görmek için tıklayınız
2 yorum
Adsız
Adsız

ben çok sevdim çok şahane olmuşyalla

Reply
Adsız
Adsız

çok güzel

Reply

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.